Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Alkohola zīmoliem vienmēr bijusi Holivudas garša

Kad alkohols un filmu mārketings veiksmīgi papildina viens otru...

Alkoholu zīmoli kļūst arvien populārāki – tie ir redzami it visur, tai skaitā reklāmās, sporta pasākumos un to mīl izmantot arī filmu mārketingu kampaņās. Nesen skotu viskijs “Johnnie Walker” piedalījās filmas “Pa asmeni skrejošais 2049” mārketinga kampaņā, kuras ietvaros viskijs tika iepakots “nākotnes” pudelē. Tam sekoja burbons “Old Forester’s Stateman”, kurš tika izmantots filmas “Kingsman slepenie aģenti” jaunākās daļas mārketinga kampaņā. Abi zīmoli radīja katrai no filmām kontekstuālu sajūtu. “Johnnie Walker” bija izmantots jau filmas “Pa asmeni skrejošais” pirmajā daļā un uzrādīja gaidāmus rezultātus, bet Kentukī viskijs savijās ar filmas “Kingsman slepenie aģenti” vīziju par unikālu un stipru Ameriku iepretim to kolēģiem britiem.

Alkoholu zīmolu iesaiste filmu mārketingu kampaņās nav tikai veids kā ļaut izsapņot sapni par varoņu dzīvesveidu, bet arī lielisks veids kā celt paša zīmola vērtību un pārdošanas rādītājus. Pēc tam, kad tie parādījās dažādos filmu mārketingu pasākumos, to pārdošana pieauga par 6,8 procentiem. Jāatzīmē gan, ka alkohola zīmoli nav nekas jauns mārketinga pasaulē, turklāt 28,4% no auditorijām, kas skatās šādas filmas, ir jaunāki par 21 gadu, tātad to iespējas ir ierobežotas. Tomēr ir spilgti piemēri, kad kinostudijas ir apvienojušās arī ar citiem alkoholu zīmoliem, tos, piemēram, iedvesmojot radīt jaunus produktus!

“Sekss un lielpilsēta” un Skyy degvīns

Vodka kā zīmols bija ideāla izvēle Kerijas, Mirandas un pārējo meiteņu lielo ekrānu piedzīvojumiem. 2008. gadā filmas oficiālais alkohola sponsors Skyy uzsāka kampaņu, kurā tika iekļautas drukātās un tiešsaistes reklāmas ar kopīgu zīmolu. Restorāna ķēde “Houlihan” piedāvāja īpašus filmas tematiskos kokteiļus, kuros ietilpa Skyy receptes. Tam acīmredzot bija pietiekami daudz panākumu, ka 2010. gadā Skyy atgriezās ar “Sekss un lielpilsētas” ierobežotu pudeļu tirdzniecību.

Džeimss Bonds un Heineken

Populārais alu zīmols ir sadarbojies ar Bonda franšīzes ražotājiem pēdējo septiņu filmu laikā, sākot no 1997. gada līdz 2015. gadam. Šī ilgtermiņa partnerība ir saistīta ar lielu produktu izvietošanu un kopreģionu reklāmu, tostarp televīzijas filmās.

Ņemot vērā, ka ilgstošais spiegs ir tik pazīstams ar savu itāļu zīmolu “Martini”, ievērojams, ka viņa vodka zīmola izvēle pēdējo gadu laikā ir mainījusies. Filmas “Spektrs” laikā tas bija “Belvedere”, neraugoties uz ilgu saikni ar “Smirnoff”.

Filma “Televīzijas vadītājs” un Riviera Imports

Pateicoties šai filmai Riviera Imports izveidoja īpašu firmas zīmi. Filmas veidotāji to izmantoja gan filmas pirmajā daļā 2004. gadā, gan 2013. gadā, kad iznāca kinolentes turpinājums. Alkohola zīmolam tika radīta īpaša firmas zīme “Great Odin’s Raven Special Reserve”, un tas tika popularizēts “Ron Burgundy” zīmola veikalā.

“Eksplozīvā blondīne” un Stoli

Kad kinostudija “Paramount” gribēja iepazīstināt ar jaunu stāstu par sievieti spiedzi, studija vēlējās izveidot aģenti Lorenu Brotēnu, kuru atveidot Šarlīze Terone, kā sarežģītu personu. Par daļu no filmas kļuva vodkas zīmols Stoli, kas iesaistījās vairākas frontēs – drukātajā reklāmā, tiešsaistes reklāma un tostarp sponsorēšanā. Tika radīti arī četri filmas tematiskie kokteiļi, kas bija pieejami zīmola izvēlētos kinoteātros, kuri ļauj iegādāties skatītājiem alkoholu.

Alkoholiskie dzērieni ir viss par krāšņu dzīvesveidu un spožu nākotni. Vismaz tādu tēlu viņi mēģina radīt savās reklāmas! Tagad šķiet pienākusi viskija kārta demonstrēt luksusa dzīvi!