Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Android reklāma iegūst 2015. gada skatītākā reklāmas video titulu

Apkopotas gada populārākās interneta reklāmas

Tuvojoties gada beigām, mārketinga un reklāmas nozaru portāls Adweek sadarbībā ar videoreklāmas platformu Unruly apkopoja 2015. gada skatītākos reklāmas video, kas guvuši vislielāko popularitāti internetā. Šis gads pārsteidza ar rekordlielu skatījumu skaitu, kas uzstādīja jaunu rekordu.

Lai veiktu eksperimentu, eksperti atlasīja 1300 populārākos interneta video un apkopoja datus par to, cik reizes katra reklāma tika “nošērota”. Rezultātā tika izkristalizēti 20 skatītākie videomateriāli.

Kompānijas Unruly vadītāja Sāra Vūda atklāj, ka arī šogad interneta lietotāji labprāt dalījās ar humoristiskiem video, kā arī ar video, kuros attēloti dzīvnieki. Taču arvien lielāku popularitāti gūst videomateriāli ar sarežģītu sižetu, kas akcentē aktuālas sociālās problēmas. Vūda atzīmē, ka šī tendence izplatās nevis tādēļ, ka cilvēki zaudējuši humora izjūtu, bet tāpēc, ka viņiem uzradušies augstāki dzīves mērķi.

Lielu popularitāti, kā ierasts, guvuši sporta preču zīmoli, taču par 2015. gada skatītāko reklāmu atzīts Android video Friends Furever, kas skatīts 20, 6 miljonus reižu un ar kuru dalījušies 6, 5 miljoni cilvēku.

Foto: Gerwin Sturm/ https://www.flickr.com/photos/scarygami//https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/