Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

ASV tenisa asociācija iedvesmojošā kampaņā aicina jauniešus spēlēt tenisu

Šis sporta veids nešķiro!

ASV tenisa asociācija uzsākusi kampaņu “Net Generation”, kas ir jauniešu tenisa zīmols un iniciatīva, kuras mērķis ir iesaistīt tenisā arvien vairāk jauniešu.

Lai īstenotu šo projektu, asociācija sadarbojas ar ierakstu aģentūru “Wunderman New York” un video ražošanas uzņēmumu “Rumur”.

Kampaņas ietvaros izdots iedvesmojošs video, kurš tiek raidīts gan televīzijā, gan sociālajos tīklos, kā arī dažādos ASV medijos.

“ASV tenisa asociācijās misija ir veicināt tenisa spēli un iegūt vairāk spēlētāju,” runājot par kampaņu norādīja asociācijas mārketinga vadītāja Eimija Čone. “Mēs novērtējām visu jaunatnes programmu, kas mums ir, un nolēmām izstrādāt jaunu, aizraujošu pieeju, lai iedvesmotu nākamo tenisa spēlētāju paaudzi,” turpina asociācijas mārketinga vadītāja.

“Net Generation” ietvaros asociācija cer nodrošināt drošu vietu bērniem, kur jaunieši, neraugoties uz saviem ienākumiem un statusu sabiedrībā, varētu spēlēt tenisu un vēlas mainīt uzskatu, ka šis sporta veids ir domāts tikai bagātajiem.

“Sporta pieejamība nemaz nav tik grūta, kā cilvēki domā,” uzsver asociācijas pārstāve. “Divi no faktoriem, kurus mēs esam atraduši pētījumos un kurus izprot mūsu spēlētāji, ir sporta pieejamība un sporta cena. Mēs cenšamies veicināt sporta daudzveidību,” uzsver Čone.

Nākamajos mēnešos šī programma turpināsies, un asociācija sola tās ietvaros radīt arvien vairāk videoklipu un reklāmu.