Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Bite turpina meklēt saimniekus “netrāpīgajām dāvanām”

Mārketinga kampaņa Netrāpīgā dāvana

Aizvadītā gada nogalē telekompānija Bite uzsāka neparastu kampaņu Netrāpīgā dāvana, kas mudina cilvēkus atrast katrai lietai īsto saimnieku. Idejas autori aicina cilvēkus nebēdāties par “netrāpīgajām” dāvanām, kas saņemtas svētkos, bet dot tām “otru iespēju”, izvietojot to foto portālā Netrapiga.lv, kur dāvanu noteikti ievēros kāds, kam tā ir patiesi nepieciešama.

Šobrīd, kad svētki aizvadīti, un visas dāvanas beidzot izsaiņotas, šī kampaņa iegūst “otro elpu”, un cilvēki labprāt iepriecina citus, atdāvinot lietas, kas vairāk noderēs kādam citam.

Bite ir gatava arī apbalvot neparastākās dāvanas īpašnieku ar planšetdatoru.

Šī ir lieliska mārketinga kampaņa, kas gan popularizē telekompāniju Bite, gan arī aicina cilvēkus dalīties un vairot prieku.

Foto: http://www.bite.lv/