Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Burberry sadarbībā ar kinorežisoru Stīvu Makkvīnu rada kaislīgu īsfilmu

Britu modes zīmols Burberry prezentē savu jauno aromātu

Prestižo Amerikas Kinoakadēmijas balvu Oskars  ieguvušais kinorežisors Stīvs Makkvīns uzfilmējis atklātu reklāmas video vienam no senākajiem britu modes zīmoliem – Burberry. Kaislīgais video radīts zīmola jaunā vīriešu aromāta Mr. Burberry  promotēšanai.

Sajūtu īsfilma stāsta par to, kā izmainījusies vienkārša Londonas pāra dzīve pēc jaunā aromāta Mr. Burberry  parādīšanās viņu ikdienā.

Video galvenajās lomās ir mūziķis Džošs Vaithaus, kas arī kļuvis par šīs kampaņas seju, un modele Ambera Andersone. Muzikālo pavadījumu veido kompozīcija The more you love me, the more you hurt me.

Jauno Burberry  aromātu izstrādājis viens no pasaulē ievērojamākajiem parfimēriem – Francis Kurkdjian.

“Šis aromāts iemieso britu tradīcijas, taču vienlaicīgi tas ir arī kaislīgs un elegants, iemiesojot nianses, kas ir attālinātas no britu parfimērijas kanoniem,” savu jauno produktu raksturo Burberry.

Stīvens Rodnijs “Stīvs” Makvīns ir britu kinorežisors, producents, scenārists un videomākslinieks. Viena no slavenākajām režisora kinolentēm – 12 gadi verdzībā ir saņēmusi vairākus apbalvojumus, tostarp arī Amerikas Kinoakadēmijas balvu.

Foto: Burberry.com/https://hu.burberry.com/mr-burberry/