Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Būt par sievieti ir dārgi!

Sievietēm ir jāmaksā par 37% vairāk nekā vīriešiem par līdzvērtīgu produktu

Meklē veidu, kā ietaupīt naudu? Piedzimsti par vīrieti! Pie šāda secinājuma nonācis žurnāls „Time”, kas apstiprinājis visiem zināmo patiesību – būt par sievieti ir dārgi! Izanalizējot simtiem produktu Lielbritānijas ielās, „Time” konstatējis, ka sievietēm ir jāmaksā par 37% vairāk nekā vīriešiem par līdzvērtīgu produktu. Tas sasaucas ar neseno pētījumu Ņujorkā, kas apliecināja, ka sievietēm ir jāmaksā vairāk par tādu pašu produktu nekā vīriešiem.

Britu multinacionāla mazumtirdzniecības ķēde “Tesco” skaidro, ka sievietēm paredzētie produkti satur papildus dizaina elementus un veiktspējas funkcijas. Tā vieta, lai identiski produkti beidzot tiktu pārdoti par identisku cenu, tie turpina būt dārgāki – viens no vislabākajiem piemēriem ir skuvekļi. “Tesco” sieviešu vienreizlietojamie skuvekļi maksā divreiz vairāk par vīriešu, lai gan vienīgā saskatāmā atšķirība ir rozā krāsa. Turklāt vīriešu skuvekļi tradicionāli tiek reklamēts kā veids, ar kuru iespējams efektīvi atbrīvoties no sejas apmatojuma un veidot savu tēlu, kamēr reklāmās par sievietēm un skuvekļiem bieži uzsver, ka tos jāiegādājas, lai nenomirtu vienatnē ar kaķi. To pierāda arī nesenā “Veet” vaska strēmeļu reklāmā, kurā sieviete tika atveidota kā novārtā atstāta būtne, kas nerūpējoties par sevi iedzīvojas liekajā svarā un pamazām kļūst vīrišķīga.

Sievietes visos laikos ir bijušas īpaša mārketinga auditorija – izriet pieņēmums, ka sievietei jāiegulda sava izskatā, lai viņa varētu apprecēties ar bagātu vīrieti, kas par visu maksās un nodrošinās viņas dzīvi, savukārt sievietes vienīgais ieguldījums ir skaistums un skaistumkopšanas produkti.

Mūsdienu tehnoloģiju iespējas ir padarījušas cenu salīdzināšanu daudz vieglāku un līdz ar to atklājušas diskriminējošo uzņēmējdarbības praksi. Lai arī atšķirīgās cenas abiem dzimumiem ir vēl viens iemesls pārdomām par valdošo nevienlīdzību vīriešu un sieviešu starpā, lietas pamazām tomēr mainās un uzņēmumi sākuši izmantot feminisma tēmu – sievietes maksā dārgā, jo ir pelnījušas labāko!

Foto: Marco-Peau/https://www.flickr.com/photos/marcopol_oh//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/