Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Coca Cola palīdz cilvēkiem atklāt jūtas

Zīmols papildina sešu cilvēku nozīmīgākos dzīves mirkļus

Lai radītu savu jauno svētku kampaņas video, pasaules lielākā dzērienu ražošanas kompānija Coca-Cola nofilmēja sešus pārsteidzošus reālu cilvēku dzīves brīžus. Izmantojot pudelītes ar personalizētām etiķetēm, cilvēki izteica savas sajūtas, tādējādi aiztaupot satraukumā radušos vārdu plūsmu ar nelielu, neparastu žestu.

Tā, piemēram, kāds pāris paziņo vecākiem par gaidāmo ģimenes pieaugumu, pasniedzot pudelīti ar uzrakstu “Vecmāmiņa”. Kompānija radusi veidu, kā uzsvērt iemīļotā dzēriena nozīmi ikvienā ģimenē – Coca Cola nav tikai iemīļotā garša, bet arī veids, kā izteikt vissvarīgāko.

Personalizētās sodas dzēriena pudelītes spēlē nozīmīgu lomu ikvienā no atspoguļotajiem stāstiem. Šī reklāma kārtējo reizi atspoguļo zīmola Coca-Cola pozicionētās vērtības – ģimeniskumu un kopā būšanu.

Foto: Megan Trace/https://www.flickr.com/photos/megantrace//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/