Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Coco Chanel – sieviete, kas iemieso zīmolu

Pasaulslavenā modes ikona

Zīmols ar vēsturi, stāstu un spēcīgu identitāti – Coco Chanel iemieso tā radītājas spēcīgo raksturu un gaumīgo vienkāršību. Jaunā franču dizainere Gabrielle Chanel, kas modes pasaulē pazīstama kā Coco Chanel, 20. gadsimtā radīja īstu modes apvērsumu, atklājot sieviešu dabas neizzinātās puses.

Būdama liela zirgu sporta un aktīvā dzīvesveida mīļotāja, dizainere nebaidījās eksperimentēt ar apģērbu, pielāgojot to savai straujajai dabai. Chanel priekšroku deva funkcionālam apģērbam, taču nekad neaizmirsa par detaļām, kas viņas zīmolu padarīja īpašu. Tā, piemēram, dizainere atļāvās ieviest sieviešu modē vīriešu uzvalkus, kas bija izaicinājums daudzām sabiedrības dāmām, jo sievietes nebija radušas pie tik striktām līnijām, kas neizcēla sievišķību. Vēl Coco iedvesmoja jūrnieku mode, kurā viņa saskatīja daudz sīku, unikālu detaļu, kas kļuva par jaunajām modes tendencēm.

Coco Chanel panākumu ir meklējami viņas spēcīgajā personībā un individuālajā spēkā. Dizainere nekad nav baidījusies no kritikas un sabiedrības nosodījuma, izceļot savu nepieradināto dabu. Neskatoties uz to, ka zīmolu raksturo vienkāršas līnijas un minimālisms, tas tomēr ir spējis iegūt pasaules slavu – tas ir pierādījums tam, ka zīmola spēks sakņojas tā saturā.

“Lai kāds būtu neaizvietojams, viņam ir jābūt atšķirīgam,” Coco Chanel.

Dizainere radījusi vairākas modes ikonas, bez kurām nav iedomājama klasiska sievietes garderobe. Tā ir mazā, melnā kleitiņa, kas padarījusi melno krāsu par augstās modes krāsu. Zīmētās kleitas skices bija gluži vienkāršas, taču tās elegance uzrunāja sievietes visā pasaulē.

“Labākā krāsa pasaulē ir tā, kas piestāv tev,” Coco Chanel.

Coco Chanel piešķīra citādu vērtību arī bižutērijai. Rotaslietas no Chanel modes nama kļuva par katras sabiedrības dāmas “must have”.

“Ir pretīgi staigāt ar miljoniem ap kaklu, ja bagāts. Man labāk patīk bižutērija, jo tā ir provokatīva,” Coco Chanel.

Kā arī, protams, klasiskās smaržas CHANEL No5, kas kļuvušas par 20. gadsimta iekārojamāko aromātu. Tiek lēsts, ka dizainere izvēlējusies skaitli 5, jo, viņasprāt, tas bijis veiksmīgs.

“Sievietei, ir jāiesmaržojas vietās, uz kurām viņa vēlas tikt skūpstīta,” Coco Chanel.

Šis ir iedvesmojošs ieskats vienā no pasaules elegantākajiem un vērtīgākajiem zīmoliem, kas  gadu gaitā ir guvis ne tikai lielu popularitāti un atzinību, bet ar savu unikālo veidolu mainījis modes pasauli, ieviešot tajā klasiskas un mūžam dzīvas vērtības.

Foto: hto2008/https://www.flickr.com/photos/hto2008// https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/