Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

CSDD: Skaties ceļam acīs!

Vērtējums

  • Attieksme, emocijas
  • Ideja, radošums
  • Ietekme uz zīmola vērtību
  • Uzmanības piesaistīšana
  • Vēstījums, mērķis
8.2 10 Labi!

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) reklāma ir ļoti provokatīva un tieša – tā precīzi atspoguļo autovadītāja sajūtas un dilemmu starp drošu braukšanu un mūsdienu tehnoloģiju iespējām. Video reklāmas kompozīcija ir ļoti pārdomāta, jo video rada iekšēju spriedzi un nemieru, kas akcentējas ar traģisko triecienu video beigās.

Ļoti veiksmīgi izvēlēti izteiksmes līdzekļi – īsziņas signāls, trauksmainā atmosfēra, ceļš cilvēka iemiesojumā un autovadītāja vājā daba. Šī reklāma patiesi uzrunā un liek izvērtēt prioritātes. Arī sauklis – Skaties ceļam acīs – ir precīzs raksturojums tam, cik liela uzmanība ir jākoncentrē uz auto vadīšanu.

“Līdzīgi kā iepriekšējās CSDD kampaņās, mēs vēršamies pie sabiedrības, aicinot katru cilvēku iesaistīties cīņā ar “rakstītājiem”, “runātājiem” un “sociālo tīklu atkarīgajiem”. Proti, nezvanīt un nerakstīt cilvēkam, ja zini, ka draugs vai kolēģis ir pie auto stūres. Tāpat pasažieri tiek aicināti aizrādīt autovadītājiem, ka braukšana un mobilo ierīču lietošana ir nesavienojamas lietas,” aicina CSDD valdes priekšsēdētājs Andris Lukstiņš.

Komentāri

Dalies, , Google Plus, Pinterest,