Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Dedpūls” vienkāršā reklāmas kampaņa padara filmu par sensāciju

Pierādījums tam, ka sociālo tīklu spēks nav pārvērtēts

Nedēļas nogalē Ziemeļamerikas kinoteātros lielisku debiju piedzīvoja kinostudijas “Marvel” un televīzijas kanāla „Fox” izdotā supervaroņu filma „Dedpūls” (Deadpoll), kas iekasēja 135 miljonus ASV dolāru. Samērā vienkāršā filmas reklāmas kampaņa pierāda, ka spēks aizvien ir sociālajos tīklos un ar to palīdzību iespējams supervaroņu stāstu padarīt par īstenu sensāciju!

Filma vēsta par Veidu Vilsonu – specvienības kaujinieku, kurš pakļauts slepenam eksperimentam iegūst ne tikai neticamu spēku, veiklību un paātrinātu pašizdziedināšanos, bet arī nestabilu psihi. Apbruņojies ar jauniegūtajām spējām un pavisam melnu humora izjūtu, viņš tagad ir zināms kā Dedpūls un viņa mērķis ir cilvēks, kurš nesenā pagātnē ir izpostījis viņa dzīvi.

Filmas „Dedpūls” reklāmas kampaņa sākās ar vienu filmas momentuzņēmumu sociālajā tīklā Twitter. Pievēršot uzmanību iepriekš postošajām televīzijas kanāla „Fox” reklāmas kampaņām, „Dedpūls” nestandarta reklāmas kampaņa nospēlēja savu lomu tās panākumos.

Neskatoties uz to, vai esat redzējuši filmu vai nē, noteikti esat pamanījuši filmas iespaidīgo reklāmas kampaņu – mārketinga speciālisti atzīst, ka sen nav redzēta tik piesātināta, neatkarīga un labi pārvaldīta sociālo mediju kampaņa kā filmai “Dedpūls”.

Tomēr nevienam nav bijis pārsteigums, ka “Fox” un aktieris Raeins Reinolds, kas atveido titullomu piedzīvojumu filmā “Dedpūls”, izvēlējušies tieši šādu mārketinga kampaņu. Iespējams, tas arī bijis vienīgais iespējamais veids, kā filmu pārdot. Un tomēr milzīgais materiālu apjoms, lai sasniegtu šo mērķi, ir iespaidīgs – neskaitāmi tvīti, fotogrāfijas un atgādinājumi sniedza milzīgu ieguldījumu filmas popularitātei.

Foto: Publicitātes