Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Emocijzīmes – radošs veids, kā zīmoli akcentē savu vēstījumu

Pieci dažādi veidi, kā izmantot emocijzīmes mārketinga aktivitātēs

Mūsdienās emocijzīmes ir kļuvušas par neatņemamu sociālo mediju mārketingu sastāvdaļu. Neatkarīgi, vai tā ir atbilde klientam vai kāds nozīmīgs paziņojums, zīmoli arvien biežāk savu sakāmo akcentē ar emocijzīmēm. Tās sniedz iespēju komunicēt ar patērētājiem jautrākā un radošākā veidā.

Lūk, daži zīmoli, kuri savās mārketinga aktivitātēs labprāt iekļauj emocijzīmes:

Hilarija Klintone

Realitātes šovu zvaigzne Kima Kardašjana varbūt bija pirmā no slavenībām, kuru sāka izmantot personalizētās emocijzīmes, bet prezidenta vēlēšanās kampaņu laikā bijusī pirmā lēdija Klintone sāka to kapitalizēt kā tendenci.

Hillarymoji iekļautas vairāk nekā 30 emocijzīmes, uzlīmes un gifti, kurus varēja izmantot sarunās WhatsApp, Facebook Messenger un citos.

Kaut arī Hilarija tieši neiesaistījās šajā pasākumā, viņas zīmols noteikti guva labumu no šim emocijzīmēm, kuras viņas kampaņas laikā kļuva īpaši populāras.

Kinostudija “Disney”

Cilvēki ir sajūsmā par “Disney”, tāpēc tas bija tikai laika jautājums, kad zīmols sāks izveidot savas emocijzīmes. Atšķirībā no citiem zīmoliem, “Disney” pievienoja spēles elementus. Tas nozīmē, ka lietotāji varēja izmantot emocijzīmes sakrājot punktus “Disney Blast Blitz” spēlē.

Protams tas varēja palielināt “Disney” vērtību fanu acīs, bet tik pat labi tos varēja sagaidīt vilšanās, jo pieejamību nākas nopelnīt.

Pepsi

Dzērienu kompānijas “Pepsi” kampaņa “Pasaki to ar Pepsi” bija balstīta uz tādu pašu pieņēmumu kā “Coca-Cola” kampaņa #sharecoke.

Tā vietā, lai personalizētu savu produktu, Pepsi iekļāva dažādas emocijzīmes visā pasaulē, lai mudinātu cilvēkus dalīties ar attēliem. To varētu saukt par diezgan vienkāršu taktiku, bet emocijzīmes spēj pārvarēt valodas barjeru, tāpēc kalpoja par pamatu veiksmīgai globālai kampaņai.

Domino ‘s Pizza

Tā vietā, lai izvērstu plašu mārketinga kampaņu, “Domino’ s Pizza” izmantoja interesantākus veidus, lai piedāvātu saviem klientiem iespējas pasūtīt picu. Ieviešot čata iespēju, klientiem bija iespējams pasūtīt ēdienu, izmantojot picas emocijzīmes.

To gan iespējams novērtēt kā vienkāršu mārketingu, jo prasīja lietotājiem reģistrēties “Vieglāka pasūtījuma” kontā, lai izmantotu emocijzīmes. Īpašu vērtību tas nepiešķīra.

Durex

Prezervatīvu zīmols “Durex” izmantoja emocijzīmes, lai veicinātu savu galveno vēstījumu. Tās #CondomEmoji kampaņa turpinās jau kādu laiku, aicinot viedtālruņos izmantot droša seksa emocijzīmes, lai savā draugu lokā sarunātos par šo tēmu.

“Durex” veiktā aptauja liecina, ka 60% jauniešu ir neērti apspriest drošu seksu, un 72% teica, ka viņiem daudz vieglāk ir paust savas domas emocijzīmēs kā lietot vārdus.

Izmantojot interesanto veidu, kā veicināt sociālo labumu, “Durex” palielināja izpratni un veidoja pozitīvu zīmola uztveri.

Foto:Alexas Fotos/https://pixabay.com/en/users/Alexas_Fotos-686414//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/