Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Franču digitālā aģentūra darbinieku piesaisti pārvērš asprātīgā kampaņā

Radoša pieeja darbinieku meklēšanā

Franču digitālā aģentūra Lost Boys izstrādājusi nestandarta risinājumu jaunu darbinieku meklēšanā, aicinot kandidātus uzspēlēt spēli “Guess the ad. Get the job” (Atmini zīmolu. Iegūsti darbu).

Reklāmas speciālisti piedāvā topošajiem kolēģiem uzminēt zīmolu nosaukumus, kas ilustrēti ar emociju ikonu palīdzību. Šī asprātīgā spēle ir kā rēbuss, kura atnimēšana prasa lielu koncentrēšanos un bagātīgu iztēli.

Šis ir lielisks pārbaudījums topošajiem reklāmas speciālistiem, jo šīs profesijas pārstāvju ikdiena sastāv no neordināru risinājumu meklējumiem un unikālu konceptu radīšanas.

Savus variantus Lost Boys aicina sūtīt uz kompānijas epastu.

Uzdevumu var aplūkot šeit: http://lostboys.fr/work/guess-the-ad-get-the-job/
Foto: Michelle Robinson/https://www.flickr.com/photos/michmutters//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/

Komentāri