Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Glossier” jaunās kampaņas zvaigznes – sievietes ar dažādiem ķermeņu tipiem

Ikvienai sievietei var būt žilbinoša āda!

Kosmētikas ražotāja “Glossier” jaunā kampaņa ir lieliska. Tā atspoguļo populāro atziņu, ka katrai sievietei ir jāmīl savs ķermenis tāds, kāds tas ir.

Laižot tirgū savu jaunāko produktu “Body Hero” – uz eļļas bāzes radīto ķermeņa dušas želeju un ķermeņa losjonu, “Glossier” radījis kampaņu, kurā “perfektais skaistums” atstāts pasakām. Jauno produktu reklāmā piecas sievietes ar ļoti dažādiem ķermeņu tipiem.

Kampaņas modeles ir arī dažādu profesiju pārstāves – viena ir modele, cita basketbola spēlētāja un Olimpiskā zelta medaļas ieguvēja.

Parādot vairākas sievietes ar dažādiem ķermeņa tipiem, kas strādā dažādās profesionālajās jomās, zīmols padara tās vēstījumu skaidru : “Ikviens var būt mirdzoša, žilbinošas ādas īpašnieks,” ja vien lieto “Glossier” “Body Hero”.