Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Guinness pārstrādā sava simbola – arfas dizainu

Leģendārais alus zīmols pilnveido savu vizuālo identitāti

Leģendārais alus zīmols Guinness, atzīmējot savu jubileju, izmainījis centrālā etiķetes elementa – arfas dizainu. Pēc idejas autoru teiktā, arfai jāiemieso kvalitatīvā un smalkā alus darītāju darba atspoguļojums.

Kompānijai Diageo  piederošais alus zīmols Guinness  ir kļuvis par Īrijas leģendu un Svētā Patrika dienas simbolu.

Šodien Guinness  tiek uzskatīts par populārāko stiprā alus brendu, ko iemīļojuši simtiem miljonu cilvēku visā pasaulē. Kompānijas produkcija tiek ražota 50 pasaules valstīs un tiek realizēta vairāk nekā 150 valstīs dažādos kontinentos.

Arfa ir zīmola simbols jau 150 gadu garumā. Radīt šī leģendārā logotipa jauno identitāti, dizaina aģentūrai Design Bridge  palīdzēja mūzikas instrumentu ražotājs Niebisch & Tree.

Radošajā procesā dalību ņēma arī Guiness  vēsturiskā logotipa radītājs -mākslinieks Džerijs Bārnijs.

LKVdZCk8_m

z4tbNkOO_m

Qu1cdzoC_m

Foto: Matt/https://www.flickr.com/photos/60852569@N00//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/