Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Homo Ecos: Klimata galā

Vērtējums

  • Attieksme, emocijas
  • Ideja, radošums
  • Ietekme uz zīmola vērtību
  • Uzmanības piesaistīšana
  • Vēstījums, mērķis
7.3 10 Ir OK!

Biedrības Homo Ecos vides reklāma ir minimālistiska, un tā neizsaka tiešus saukļus, taču grafiskajā noformējumā izceļas skaitlis divi, kas simbolizē divus grādus pēc Celsija.

Kā skaidro idejas autori: “Šī ir temperatūras robeža, kuru nevaram pārkāpt. 2015. gada nogalē, mūsu planēta Zeme bija sasilusi par nepilnu 1 grādu pēc Celsija, salīdzinot ar vidējo temperatūru, kas fiksēta pirms Rūpnieciskās revolūcijas 19. gadsimta vidū. Sasilšanas radītie postījumi jau tagad pārsniedz iepriekš izteiktās zinātnieku prognozes”.

Atsaucoties uz šo globālo problēmu, biedrība radījusi kampaņu ar saukli Klimata galā, kas leik sabiedrībai aizdomāties, kādā situācijā esam nonākuši un kā tas var ietekmēt mūsu dabas vērtības. Vides reklāma ir “noslēpumaina”, un tieši tādēļ tā piesaista uzmanību – rodas vēlme pieiet tuvāk un noskaisdrot, ko simbolizē tās atturīgais dizains.

Arī pats sauklis jeb retoriskais jautājums Klimata galā?, kas izcelts uz bannera, nerada tūlītēju skaidrību par kampaņas vēstījumu, taču vārdu savienojums ir patiesi spēcīgs.

Vides reklāma nav piesātināta ar krāsām un izteiksmes līdzekļiem, jo tās mērķis ir brīdināt cilvēkus par to, kāda varētu kļūt mūsu planēta, ja nekļūsim atbildīgāki.

Biedrības mērķis ir stiprināt sociālu kustību, kuras dalībnieki atbalsta zaļas idejas un kuri maina vai uzlabo savus ikdienas paradumus, lai dzīvotu videi un cilvēkiem draudzīgi.

Komentāri

Dalies, , Google Plus, Pinterest,