Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

IKEA aicina saskatīt ikdienas burvību

Zviedrijas zīmols rada iedvesmojošu reklāmas video

Bieži vien vienkārši dzīves sīkumi pārtop par neaizmirstamām atmiņām, kas pavada mūs dzīves garumā. Zviedru zīmola IKEA  jaunā video reklāma aicina ikvienu aizdomāties par to, kas padara īpašu viņa ikdienu. Sajūtām bagāto īsfilmu radījusi reklāmas aģentūra Mother London, kas ir ilggadējs IKEA  sadarbības partneris.

Pusotru minūti garajā video rullītī atspoguļotas kādas ģimenes atmiņas, kurās īpaši dzīves notikumi savijas ar vienkāršām ikdienas baudām. Taču pašā video noslēgumā atklājas, ka pārsteidzošās ainas – tenisa turnīra fināls, Grand Prix balvas saņemšana – patiesībā ir mirkļi no ģimenes ikdienas, kuri, neskatoties uz to vienkāršību, atmiņās palikuši kā vērtīgi sasniegumi.

Reklāmas noslēgumā aizkadra balss aicina novērtēt dzīves sniegtos mazos “priekus”.

Šis iedvesmojošais video ir turpinājums zīmola kampaņai ar nosaukumu The Wonderful Everyday  (Brīnišķīgā ikdiena). Veiksmīgi radītais koncepts nesis IKEA  un Mother London  vairākus apbalvojumus, piemēram, Zelta lauvas balvu Kannu kinofestivālā.

Foto: ProFlowers/ https://www.flickr.com/photos/proflowers//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/