Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

IKEA iepriecina Stokholmas iedzīvotājus ar interaktīvu vides reklāmu

Vienkārša ideja kvalitatīvā izpildījumā

Zviedrijas mēbeļu ražošanas kompānija “IKEA” uzsākusi neparastu reklāmas kampaņu jaunās bērnu kolekcijas LATTJO popularizēšanai. Kreatīvais zīmols izstrādājis interaktīvu vides reklāmu, kas izvietota uz  Stokholmas metro reklāmas ekrāniem.

Uz ekrāniem attēloti domino kauliņi, kas izkārtoti pēc ķēdedes principa. Pieskaroties kādam no kauliņiem, metro pasažieris rada impulsu, kas ir iemesls visas domino kauliņu rindas sakrišanai. Dažviet “IKEA” ir izvietojusi vairākus reklāmas ekrānus, tādējādi pagarinot domino ķēdes ceļu.

“IKEA” savu reklāmas kampaņas ideju atklāj tekstā: “Mēs vēlamies ikvienu iedrošināt spēlēties vairāk, jo spēlēšanās liek tev justies labi. Vai ne tā?”

Šī aktivitāte iepriecināja un pārsteidza ne tikai bērnus, bet arī pieaugušos, kas labprāt izmēģināja atrakciju, gaidot savu transporta līdzekli.

Ļoti vienkārša un neuzbāzīga reklāma, kas pārsteidz ar negaidīto interaktivitāti.

Foto: david pacey/https://www.flickr.com/photos/63723146@N08//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/