Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Izmantojot mūsdienās populārus zīmolus, cer atdzīvināt “Duck Tales”

Disney vērienīgā mārketinga kampaņā izmantos Angry Bird un Minecraft

Ir pagājuši 30 gadu kopš kinostudija “Disney” debitēja ar savu animācijas seriālu “Duck Tales” (Pīļu stāsti) par Duckburgas pīļu piedzīvojumiem. Lai arī seriāla fani nu ir izauguši un tiem, visticamāk, tagad ir pašiem savi bērni, viņi joprojām sirdī glabā “Duck Tales”.

Pēc vairākiem gadiem “Duck Tales” ir nolēmis atgriezties un 12. augustā atgriezīsies ar īpašu pirmizrādi. Lai iepazīstinātu mūsdienu paaudzi ar Skrūdžu, Donaldu un citiem varoņiem, “Disney” uzsācis virkni digitālo reklāmu, kuru mērķis ir palīdzēt faniem spēlēties ar pīlēm.

Mārketingu kampaņa tiek organizēta, izmantojot, arī šobrīd bērnu iemīļotos zīmolus kā “Angry Birds” (Piktie putni).

“Mūsdienu bērniem nav nostaļģijas par Duck Tales zīmolu,” norādīja “Disney” pārstāvis Marks Buhajs, norādot, ka “Disney” galvenais mērķis ir nodrošināt saturu atbilstošākajās platformās. “Mēs zinām, ka dažas sērijas iederēsies “Angry Birds”. Piemēram, oriģināli “Piktais putns” varētu būt Donalds,” pauda Buhajs.

No 3. līdz 12. augustam “Duck Tales” tiks iekļauts galvenajā “Angry Birds” spēlē ar mērķtiecīgu bērnu auditoriju XD demo – “zīmola burvība”, kas sveiks spēlētājus un izskaidros to misiju: palīdzēt Donaldam Dakam iegūt Skrūdža zagto zeltu no cūkām.

“Integrācija ir zīmīgs saturs, jo mūsu pīles nemanāmi ietilpst “Angry Birds” visumā,”teica Buhajs.

Komanda izmantos līdzīgu pieeju Minecraft. Septembrī Minecraft lietotāji varēs spēlēt integrētā Quackburg serverī un izpētīt Duckburg pasauli, kur risinās “Duck Tales”.

Kaut gan uzņēmumi neizmanto “Angry Birds” un jo īpaši “Minecraft” kā daļu no sava mārketinga, “viss ir atkarīgs no tā, kā cilvēka vēlas strādāt ar saviem zīmoliem,” sacīja Buhajs.

Laikā no augusta līdz oktobrim Disney izvērsīs vairākas tematiskas spēles Disney XD un Disney Channel programmās, lai palielinātu interesi par sērijām.

Kamēr liela daļa kampaņas ir vērsta uz integrāciju, daži no mārketinga elementiem pievērsīsies vecākiem faniem. DuckTales: All Ducked Out avatar izstrādātājs, kas iznāca pagājušajā mēnesī, ļaus skatītājiem izveidot savu personalizēto multfilmas pīļu raksturu. Pagājušajā nedēļā “Disney XD” lietotne pievienoja DuckTales: Bill Me! – Snapchat līdzīgu filtru, kurā skatītāji var izlasīt savu iecienītāko DuckTales raksturu un personalizēt to.

“Mēs vēlamies, lai mūsu auditorijas runā ar mums un dalītos ar savu mīlestību,” teica Buhajs.

“DuckTales” atsāksies ar stundu ilgu pirmizrādi 12. augustā kā daļu no 24 stundu notikuma Disnejā.