Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Jeep aicina saskatīt skaistumu dubļos

Zīmols rada unikālus mākslas darbus uz apvidus auto aizmugurējiem logiem

Auto zīmols Jeep  sadarbībā ar reklāmas aģentūru Leo Burnett Moscow  pārsteidza maskaviešus ar savu radošo kampaņu Skaistums dubļos, kas ļāva šī zīmola auto īpašniekiem ieraudzīs savus netīros auto unikālā veidolā.

Pēc radošās komandas sacītā, šīs kampaņas mērķis bija parādīt zīmola Jeep  atbalstītājiem, ka skaistums var būt dažāds. Jeep  skaistums, kas slēpjas dubļos, simbolizē jaunu galamērķu un neatklātu plašumu burvību, ko var atklāt, vadot apvidus auto. Idejas autori vēlējās šo ieguvumu izcelt ar mākslas palīdzību.

Projekta ietvaros tirdzniecības centra Europark autostāvvietā, kas atrodas netālu no auto laukuma Jeep Territory, kampaņas organizatori meklēja autovadītājus, kas ieradušies iepirkties ar Jeep  automašīnām. Kamēr apmeklētāji staigāja pa veikaliem, mākslinieks radīja unikālus mākslas darbus uz vienas no redzamākajām auto detaļām – ar dubļiem klātā aizmugurējā loga.

Uz katra auto mākslinieks radīja atšķirīgu ainavu. Piemēram, kalnus pie horizonta vai, caur priedēm plūstošu, kalnu upi, kā arī citus iedvesmojošus dabas skatus.

Līdzās ainavai projekta organizatori atstāja ielūgumu apmeklēt bezmaksas Jeep Territory  auto laukumu, lai personīgi izbaudītu savu Jeep  ekstrēmos apstākļos un pierādītu hipotēzi – skaistums dubļos.

Jeep  un Leo Burnett Moscow  kopprojekts aicināja ieraudzīt neceļu burvību, kuru iespējams iepazīt un iekarot ar Jeep  markas automašīnām, skaidro kompānijas FCA Russia  komunikācijas vadītāja Leisana Abdulina, – Autolaukums Jeep Territory  sniedz ikvienam iespēju realitātē izbaudīt šī apvidus auto iespējas, kā arī uzlabot savas braukšanas iemaņas profesionālu instruktoru vadībā”.

Foto: Mike/https://www.flickr.com/photos/zebble//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/