Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kā izveidot mobilo reklāmu, kas piesaistīs, nevis kaitinās klientus

Trīs vērtīgi ieteikumi

Pašlaik cilvēki izteikti dzīvo viedtālruņu laikmetā – mūsdienīgs mobilais tālrunis ar dažnedažādām aplikācijām ir pieejams gandrīz ikvienam pasaules iedzīvotājam. Taču, pat neskatoties uz šo faktu un daudzajām iespējām, ko viedtālruņi mums piedāvā, zīmoli joprojām turpina cīnīties, lai veiksmīgi patērētājiem caur to nodotu informāciju. Tas gan nav pārsteigums – atšķirībā no datora interneta pārlūkiem, mobilais neparedz iepriekš noteiktu telpu, kurā zīmoli varētu sasniegt patērētājus.

Pašlaik izplatīta kļūda zīmolu veidotāju vidū ir novecojušu interneta pārlūku reklāmas stratēģijas pārnešana uz viedtālruni. Tā ir ne vien novecojusi pieeja, bet pat grauj galveno reklāmas mērķi: izveidot emocionālu saikni ar cilvēkiem.

Patiesībā, izveidot labu reklāmu priekš mobilajiem telefoniem nav nemaz tik sarežģīti – zemāk ir minētas trīs galvenās stratēģijas, kā pievērst cilvēku uzmanību un iegūt klientu lojalitāti.

Jādomā par laiku

Lielākoties reklāmdevēji, kad runa ir par mērķauditoriju, kā galveno jautājumu izvirza “kurš reklāmu redzēs”, ignorējot ko vēl svarīgāku: “kad reklāmu redzēs”. Nav pietiekami, ja reklāma vienkārši sasniedz cilvēkus, tā vietā, zīmoliem būtu jādomā par brīžiem, kad lietotāji ir visvairāk spējīgi emocionāli uztvert saturu un to arī pārdomāt.

Zīmoliem vajadzētu atvadīties no automātiskā reklāmas palaišanas procesa un aizstāt to ar dinamisku stratēģiju, lai noteiktu, kad uzsākt sarunu ar patērētāju. Piemēram, cilvēks, kurš mēģina fotogrāfiju pārveidošanas aplikācijā izmantot maksas filtru, taču izlemj to nepirkt, iespējams, tobrīd vislabāk emocionāli uztvers reklamētu ziņu par to, ka kāds piedāvā to pašu filtru par brīvu. Kad vien iespējams, zīmoliem vajadzētu izmantot informāciju par to, ko lietotājs lietojot mobilo tālruni pārdzīvo un atbilstoši tam arī veidot savus paziņojumus.

Jāmērķē uz nemanāmu reklāmas pasniegšanu

Kad ir noteikts īstais brīdis, ir ļoti būtiski reklāmu prasmīgi patērētājam pasniegt. Tas nozīmē nemanāmi integrēt reklāmu aplikācijas lietotāju plūsmā un nodrošināt to lietotājam draudzīgā reklāmas formātā.

Bieži vien zīmoliem ir ļoti svarīgi spēt sadarboties ar aplikāciju izstrādātājiem. Tas tādēļ, ka lietotāji jau izmanto viņu veidotu programmu un tādējādi uzticas un novērtē pieredzi, ko tā sniedz. Pareizi saskaņojot reklāmu ar izstrādātājiem, tas automātiski palīdz iegūt zīmola ticamību, kas var ļaut lietotājiem daudz pozitīvāk uztvert reklāmas vēstījumu. Lietotāji rēķinās, ka aplikācijas izstrādātājs viņus pasargās no nevajadzīgiem traucējumiem, vienlaikus nodrošinot nepārspējamu pieredzi. Tieši šī iemesla dēļ zīmoliem vajadzētu uzticēties aplikāciju veidotājiem, lai noteiktu labāko stratēģiju, kā uzrunāt patērētājus.

Jāsniedz patiesa vērtība

Mūsdienu mobilo telefonu patērētāji savu uzmanību un lojalitāti nesniedz par brīvu. Brendam vispirms ir jāpierāda sava vērtība, un tad jāļauj patērētājiem izlemt, vai ir vērts tērēt viņu laiku.

Lielākajai daļai telefonu lietotāju ideja, ka reklāma ir godīga apmaiņa pret bezmaksas saturu, ir novecojis paskaidrojums. Tieši tādēļ reklāmdevējiem ir nepieciešams uzlabot aplikāciju sniegto pieredzi un dot viņiem iemeslu pievērst uzmanību un novērtēt zīmolu. Lai gan daudzi uzskata, ka izklaidējoša zīmola pieredze vai reklāma skaitās kā patiesā vērtība, tas gan ir maldīgi. Tā vietā, brendam būtu jāapsver materiālas atlīdzības, piemēram, kuponu nodrošināšana vai īpašu piedāvājumu iespējas konkrētajai aplikācijai, kas nodrošinātu tūlītēju uzmanību un iepriecinājumu no cilvēku puses.

Vairumā gadījumu efektīvāk būtu ļaut lietotājiem pašiem kontrolēt mijiedarbību ar mobilajām reklāmām. Ja lietotājam tiek uzspiests reaģēt uz reklāmu, pat, visprasmīgāk izstrādātā un nodrošinātā reklāma, izraisīs aizvainojumu un dusmas.

Nedrīkst aizmirst, ka patērētāju uzmanība priekš reklāmām ir īsa un zīmolu uztvere nav viennozīmīga. Likmes viedtālruņu reklāmu jomā ir augstas, taču tāda pati ir atlīdzība – un zīmoliem vien vajag pacensties, lai iegūtu patiesu patērētāja uzmanību.

Foto: Maurizio Pesce /https://www.flickr.com/photos/pestoverde// https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/