Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kāpēc tūrisma nozarei nevajadzētu ignorēt “Instagram”?

Pieci vienkārši veidi, kā piesaistīt klientus!

Zīmoli mūsdienās lielākoties izmanto “Facebook” un “Twitter” kontus, lai komunicētu ar saviem klientiem. “Instagram”, “Pinterest” un “YouTube” joprojām ir neizzināta pasaule un daudzas nozares to lielā mērā ignorē.

Taču ikviens no mums ir pamanījis skaistas ceļojumu bildes “Instagram”. Sociālās vietnes lietotāji atzīst, ka paļaujas uz “Instagram”, lai atklātu un izvēlētos savu nākamo ceļojuma galamērķi. Lai arī “Instagram” nevajadzētu uzskatīt par pēdējo vietu, kur meklēt savu nākamo galamērķi, tā noteikti ir vieta, kur atklāt un iedvesmoties.

Sociālo mediju un tehnoloģiju ietekme ir mainījusi mūsu uzvedību un paplašinājusi atveres saturu, ko mēs patērējam atklājuma laikā, kā arī to, ka mēs, kā vidējais mobilo sakaru patērētājs, uzvedamies pieņemot lēmumus. Tad nu, lūk, dažas idejas tūrisma nozares pārstāvjiem!

Izceliet savas labākas vērtības!

Pastāstiet savu stāstu, daloties patieso klientu pieredzē, izceļot savas labākās īpašības. Izmantojiet saulrieta un kokteiļa spēku, meditāciju koka mājā… jeb ko, kas liks auditorijai sapņot. Izvairieties no vēlmes pārdot produktu un tā vietā pārdodiet pieredzi.

Klients – jūsu galvenā zvaigzne!

Tas ir veids kā radīt saturu bez maksas un rādīt iespēju viesiem pastāstīt stāstu jūsu vietā. Izmantojiet viesu izmantotās fotogrāfijas un pieredzi!

Pieskarieties vietējiem iedzīvotājiem!

Ceļotāji nedodas ceļojumos, lai pavadītu savu laiku viesnīcas numurā, taču tā ir lieliska priekšrocība. Ļaujiet ceļotājiem pieskarties pilsētai, tās ritmam… parādīties iespējas, ko tā piedāvā!

Summer in the city. @brooklynmarriott Photo: @perkensbienaime #NYC #DUMBO #travelbrilliantly

A post shared by Marriott Hotels & Resorts (@marriotthotels) on

Instagram konkursi!

Atpūta bez maksas! Vai neskan lieliski? Tā ir iespēja klientus iedvesmot, apbalvot par uzticību, kā arī ātrs veids kā paplašināt savu sekotāju loku!

Izmantojies heštagus!

Jo vairāk atslēgas vārdu, jo lielākas iespējas, ka jūs tiksiet ievēroti. Instagram izmanto vairāk nekā 353 miljonus ar ceļošanu saistītus heštagus. Sāciet ar kaut ko līdzīgu #instatravel. Tad izmantojiet saistītus tagus, kas ir redzami ekrāna augšdaļā vai augstākās ziņās par šo heštagu, lai iegūtu vairāk ideju.