Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

KitKat pārsteidz ar netipisku Ziemassvētku reklāmu

Minimālisms reklāmas video

Ziemassvētku gaidīšanas laikā zīmoli sacenšas sirsnīgu un uzrunājošu reklāmu radīšanā, lai uzburtu saviem klientiem svētku sajūtu. Arī šokolādes batoniņu ražotājs KitKat sadarbībā ar reklāmas aģentūru JWT London atspoguļoja savu redzējumu par Ziemassvētku video sižetu.

Reklāmas video ilgst 30 sekundes, taču šajā laikā nekas nenotiek – vienīgais, ko skatītāji redz, ir pelēks ekrāns. Video nav papildināts ne ar reklāmas saukļiem, ne zīmola logo – vienīgi aizkadra balss mudina skatītājus paņemt pauzi un izbaudīt KitKat.

Iepriekš lielu popularitāti internetā guva pasaulē lielākā premium klases alkoholisko dzērienu ražotāja Diageo reklāma, kurā aktieris Niks Offermans, 45 minūtes klusējot, malko viskiju pie kamīna.

Foto: Martin Brigden/ https://www.flickr.com/photos/noddymini//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/