Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Ko par jūsu zīmolu vēsta tā krāsa?

Ļauj, lai brenda vietā runā tā krāsa

Ticiet vai nē, krāsai mūsdienās ir ļoti liela nozīme un ietekme – tai ir spēks pasniegt produktu vēlamā gaismā un ietekmēt patērētājus dažādos veidos. Satura mārketinga aģentūra Column Five radījusi infografiku, analizējot 100 spēcīgu zīmolu logo krāsu izmantojumu.

Uzzini, ko par tavu biznesu, produktu vai reklāmu pastāsta krāsa!

Sarkana krāsa

Ja vēlaties demonstrēt enerģiju, pievērst uzmanību vai provocēt– sarkanā krāsa būs īstā! Zīmols, kurā izmantota šī krāsa, nespēs atstāt vienaldzīgos!

Violeta krāsa

Par to, ka jums ir kāds noslēpums, liecinās, ja izvēlēsieties violetu krāsu. Tā liecina par eleganci un karaliskumu. Tā apvieno nostaļģiju, iedvesmu un izsmalcinātību.

Zila krāsa

Zilā krāsa liecina par to, ka jūsu brends ir uzticams, atbildīgs un drošs. Tā ir arī krāsa, kuru izvēlas visvairāk uzņēmumu, jo patērētajiem tā asociējas visvieglāk, pārsvarā ar jūru un debesīm.

Zaļa krāsa

Zaļā krāsa liecina par veselību, prestižu, mieru un labklājību. Likumsakarīgi, ka to izvēlas pārsvarā uzņēmumu, kas reklamē medicīnas preces un pakalpojumus.

Dzeltena krāsa

Dzeltenā krāsa visbiežak asociējas ar sauli. Zīmols dzeltenā krāsā izstaro gaismu, vieglumu, pozitīvu attieksmi un radošumu. Tā ir viena no krāsām, kas noteikti piesaistīs patērētāju uzmanību.

Orandža krāsa

Ja jūsu zīmols ir orandžā krāsā, tas visbiežāk ir pozitīvs, jautrs un rotaļīgs. Krāsa liecina par enerģiju un dzīvesprieku – jūsu zīmols var iemantot šīs īpašības, ja izvēlēsieties orandžo!

Brūna krāsa

Brūnā krāsa visbiežāk asociējas ar spēku, dabiskumu un vienkāršumu. Tomēr ar to ieteicams būt uzmanīgiem, jo nereti brūnā krāsa asociējas arī ar kaut ko netīru.

Melna krāsa

Zīmoli, kas attaino kaut ko klasisku, visbiežāk izvēlēsies melno krāsu. Melnā krāsa liecina par spēcīgām vērtībām, prestižu un izsmalcinātību. Šī krāsa lieliski strādas uz dārgiem produktiem.

Balta krāsa

Baltā krāsa visos laikos ir asociējusies ar kaut ko tīru, gaišu, maigu un cēlu. Arī krāsas atainojums zīmolā neizmaina tās būtību – visbiežāk šī krāsa asociēsies ar veselību un bērniem.

Zemāk iespējams iepazīties ar pilnu infografiku.

Foto: columnfivemedia.com

Foto: Dean Hochman/https://www.flickr.com/photos/deanhochman//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/

Komentāri