Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Ko viskijs var iemācīt par eksperimentālo mārketingu?

Viņu pieredze var kalpot par iedvesmu ikvienam uzņēmumam!

Dažas lietas vienkārši ir jāredz, jāizbauda, jāpasmaržo, jādzird vai jāizjūt, jo tikai tā iespējams tām noticēt. Izklausās jau jauki, bet ja runa iet par mārketinga kampaņas veidošanu, tas nebūt nav viegls uzdevums. Jūs nevarat vienkārši pateikt patērētājiem, cik jauki smaržo sveces, vai cik maigs un mīksts ir jūsu piedāvātais matracis. Patērētājiem ir jāspēj mijiedarboties ar produktiem personīgi, lai viņi vēlētos tos iegādāties!

Ar šo problēmu jau sen saskaras alkoholisko dzērienu uzņēmumi – jo aprakstīt produktu garšu ne vienmēr ir viegls uzdevums! Šī iemesla dēļ vīna un alus darītavām ir īpaša pieredze, veidojot degustācijas un padarot tās par vērienīgiem notikumiem. Tiklīdz klienti ierodas noteiktajā vietā, alkoholisko dzērienu zīmoli uzskata, ka patērētāji, visticamāk, iegādāsies produktus, ja viņi tos varēs izjust!

Eksperimentālais mārketings ir tipisks mārketings alkoholisko dzērienu nozarēs. Ar savu bagātīgo pasākumu rīkošanas vēsturi, alus rūpnīcas un vīna darītavas laupa uzmanību neskaitāmām nozarēm, meklējot jaunus veidus, kā sazināties ar potenciālajiem klientiem personīgi.

Viņu pieredze var kalpot par iedvesmu ikvienam uzņēmumam!

Kļūsti par rekordistu!

Kāds gan ir labāks veids kā pievērst uzmanību, nekā noteikt pasaules rekordu? Viskijs “Famous Grouse” ieguva visaptverošu uzmanību ar savu 200 litru pudelīti, kas iekļauta Ginesa pasaules rekordu grāmatā kā pasaulē lielākā pudele augstumā, kas pārsniedz 1535 centimetrus. Šāda patiešām rekordlielā dāvana tika sagaidīta slavenas spirta rūpnīcu simts septītajā dzimšanas dienā.

Ļauj klientiem gūt pieredzi!

Savukārt viskijs “Maker’s Mark” ir pazīstams ar savu tradīciju ļaut rūpnīcas apmeklētājiem gūt praktisku pieredzi. Vīna darītavas viesiem tiek dota iespēja tikko pagatavoto burbonu nobaudīt, iegremdējot tajā savas pudeles, kuras pēc tam var iegādāties un nogādāt mājās. Tas ne tikai palīdz palielināt pārdošanas apjomu spirta rūpnīcā, bet arī rada neaizmirstamu pieredzi.

Iesaisti klientus!

Klienti vienmēr jautā, kā tas ir būt bārmenim? “KOVAL” šajā ziņā ir lieliska pieredze. Vīna darītava rīko tipiskas ekskursijas, lai piedāvātu kokteiļu klases un viskija darbnīcas. Kokteiļu klasēs apmeklētāji var apgūt bārmeņu profesijas pamatus, pagatavot paraugus dažādiem kokteiļiem vai uzzināt vairāk par alkoholisko dzērienu vēsturi. Viskiju darbnīcās ietilpst dažāda veida viskija degustācija, kā arī Amerikas dzērienu vēsture.

Diemžēl daudzi zīmoli nav precīzi aprīkoti ar radošo personālu, kas nepieciešams, lai izveidotu patiešām novatoriskas eksperimentālās kampaņas. Šādos gadījumos nepieciešamas radošas aģentūras, kas specializējas pasākumu mārketingā. Tā, piemēram, “Jameson Distillery” sadarbojās ar “BRC Imagination Arts”, lai izveidotu 40 minūšu ilgu apmešanās vietu ar degustāciju Dublinā. Ekskursija ietver salīdzinošās degustācijas un bezmaksas dzērienu spirta rūpnīcas bārā.

Šī pieredze rāda, ka eksperimentālais mārketings ir iespējams ikvienam!