Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Korporatīvā identitāte metaforiskā atspoguļojumā

Brendinga aģentūra Depot WPF izstrādā korporatīvo identitāti starptautiskajai komunikācijas savienībai

Brendinga aģentūra Depot WPF izstrādājusi korporatīvo identitāti starptautiskajai komunikācijas savienībai World Communication Forum Association (WCFA). Jaunajā asociācijas identitātē tiek akcentēti WCFA nozīmīgākie mērķi – sakaru nozares attīstīšana visā pasaulē, neatkarīgi no valstu robežām.

Starptautiskā profesionālā asociācija WCFA apvieno 350 komunikācijas nozares uzņēmumu vadītājus no 55 valstīm. Jomas eksperti ik gadu tiekas starptautisko sakaru forumā Davosā, daloties pieredzē un apspriežot jaunākās idejas un nozares tendences.

Depot WPF asociācijas vizuālajā identitātē mūsdienu komunikāciju salīdzina ar gaismas stariem. Stari simbolizē sakaru nozares attīstību un izplatību visā pasaulē.

“Izstrādājot WCFA identitāti, mēs parādījām, kādai, pēc mūsu domām, jābūt mūsdienu komunikācijai – tai jābūt caurredzamai un jāspēj nojaukt visas robežas. Gaismas stari darbojas kā vizuāla metafora, ” atklāj Depot WPF radošais direktors Aleksandrs Voronkovs.

Foto: sarahwynne/https://www.flickr.com/photos/goddess-arts//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/