Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Laima: Īstais brīdis rīkoties ir tagad!

Vērtējums

  • Attieksme, emocijas
  • Ideja, radošums
  • Ietekme uz zīmola vērtību
  • Uzmanības piesaistīšana
  • Vēstījums, mērķis
7.1 10 Ir OK!

Atpazīstamākais saldumu zīmols Latvijā – Laima  šī mēneša sākumā uzsācis jaunu mārketinga kampaņu Īstais brīdis rīkoties ir tagad, lai atbalstītu savu jauno produktu līniju ar nosaukumu Tagad. Gan jaunās produkcijas dizains, gan arī kampaņa krasi atšķiras no zīmola klasiskās produkcijas, kas iemieso laikmetīgumu un vieglu graciozitāti.

Jaunā kampaņa aicina zīmola Laima  saldumu mīļotājus būt drosmīgiem un rīcībspējīgiem – dzīvot šeit un tagad.

“Šie cilvēki ir pārliecinājušies, ka īstais brīdis rīkoties ir tagad – kamēr mums vēl ir elpa, ko aizraut, jūtas, ko izteikt, mīlestība, kuru sajust, cilvēki, ko apskaut, un dzīve, ko izdzīvot,” raksturojot reklāmas video, teikts zīmola oficiālajā mājas lapā.

Reklāmas video ir ļoti vienkāršs, un uzsvars tajā likts uz vienkāršām dzīves patiesībām. Zīmols cenšas paskaidrot, ka laime meklējama mazos ikdienas priekos, kurus rada kopā būšana, smieki, sirsnīgas sarunas un, iespējams, Laima  saldumu baudīšana.

Video izmantotas divas valodas – latviešu un krievu, kas liek domāt, ka zīmols vēlējies uzrunāt pēc iespējas plašāku auditoriju, respektējot Latvijas demogrāfiskās īpatnības.

Kādam stāsti varētu šķists mākslīgi radīti, taču kādu tie noteikti uzrunā un asociējās ar notikumiem no personīgās dzīves.

Vairāk info: Laima.lv/http://www.istaisbridisirtagad.lv/noskaties-tagad/reinis

Komentāri

Dalies, , Google Plus, Pinterest,