Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Mārketinga pārpilnībā pasaule tiecas pēc dabiskā skaistuma

Vai pastāv viens skaistuma etalons?

Modes industrijā vērojama tendence, kas tiecas atspoguļot reālo dzīvi gan modes skatēs, gan arī reklāmas kampaņās.

Piemēram, modele Ešlija Grēma prezentēja savu apakšveļas kolekciju portālā New York Fashion Week, izmantojot plus izmēra modeles, savukārt aktrise Džeimija Brjūere debitēja kā pirmā modele ar Dauna sindromu.

Arī sieviešu apģērbu zīmols & Other Stories nolēmis atbalstīt šo humāno tendenci, atspoguļojot sieviešu daudzveidīgo skaistumu. Par zīmola apakšveļas modelēm kļuva sievietas, kuras mēs ikdienā redzam, ejot pa ielu, iepērkoties, vai lūkojoties savā spoguļattēlā.

Kampaņas sejas ir trīs sievietes – blogere un jogas entuziaste Helina Honunga, čelliste un modele Kelsija Lu Makjunkinsa un kopīraitere Ida Jagerfelte. Idejas autori skaidro, ka šīs kampaņas mērķis ir daudzveidot cilvēku uzskatus par sievietes skaistumu, atkāpjoties no vispārpieņemtiem skaistuma etaloniem.

lingerie-3-1450299658

lingerie-2-1450299655

Foto: Rick Ligthelm/https://www.flickr.com/photos/ligthelm//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/