Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

McDonalds: Katram savs “maķītis”

Vērtējums

  • Attieksme, emocijas
  • Ideja, radošums
  • Ietekme uz zīmola vērtību
  • Uzmanības piesaistīšana
  • Vēstījums, mērķis
7 10 Ir OK!

Plakāts ir izvietots Latvijas Universitātes telpās, kas ir atbilstoša vide šāda veida reklāmai. Zinot vispārpieņemto stereotipu vai patiesību par studentu mūžīgo līdzekļu trūkumu, šī reklāma ir atbilde uz to, kā ietaupīt, ēdot iemīļoto “grēcīgo” maltīti.

Vides reklāmas ideja ir viegli nolasāma, un, kaut arī dizains ir paredzams un ne ar ko neparastu neizceļas, tas tomēr nes galveno vēstījumu. Melnais fons netraucē uztvert informāciju, tieši otrādi – tas izceļ reklāmas saturu.

Domājams, ka šī ātrās ēdināšanas restorāna cienītāji, ieraugot īpašo piedāvājumu, nekavēsies pārdomās par tā noformējumu un pasniegšanas veidu, bet taisnā ceļā dosies šo iespēju izmantot. Tātad, reklāma savu mērķi būs sasniegusi.

Dalies, , Google Plus, Pinterest,