Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

NIKE izveidojuši spēcīgu un iespaidīgu reklāmas kampaņu par vienlīdzību!

NIKE reklāmas kampaņu atbalsta vairākas sabiedrībā zināmas personas, tai skaitā LeBron James

Izmantojot savu pozīciju kā viens no atpazīstamākajiem sporta zīmoliem pasaulē, NIKE ar savu jauno reklāmas kampaņu iestājas par vienlīdzību.

Zīmols, sadarbībā ar Wieden+Kennedy reklāmas aģentūru, izveidojis jaunu 90 sekunžu garu video, kura ideja ir iedrošināt cilvēkus būt taisnīgiem un cienīt vienlīdzību sportā un visu, kas ar to saistīts.

Reklāma, kuras režisore ir Melina Matsouka, vislabāk pazīstama ar saviem mūzikas video, reklāmā iesaistījusi tādas sabiedrībā zināmas personas kā LeBron James, Serena Williams, Kevin Durant, Mehan Rapinoe, Dalilah Muhammad, Gabby Douglas un Victor Cruz. Aktieris Michael B.Jordan brīvprātīgi pieteicies būt par reklāmas balsi. Reklāmu papildina Sam Cooke dziesma “A Change Is Gonna Come” (“Pārmaiņas notiks”), kuru izpilda Alicia Keys, kas arī ir redzama reklāmā.

untitled

Izmantojot NIKE zīmola balsi un lomu sportā, reklāmas ideja iespaidot cilvēkus ar NIKE reklāmā radīto piemēru. Šo reklāmu arī atbalsta dažādas pasaulē zināmas organizācijas, piemēram, PeacePlayers International, The National Mentoring Partnership un citas.

NIKE arī izziņojuši savus plānus šajā gadā ziedot 5 miljonus dolāru dažādām ASV organizācijām, kuras atbalsta un veido dažādus ar vienlīdzību saistītus projektus.

Šī kampaņa tiks reklamēta NIKE sociālajos tīklos, tāpat organizācijām, kas atbalsta reklāmu būs iespēja to reklamēt arī savos kanālos. Papildus tam kampaņa ASV un Kanādas pilsētās tiks reklamēta arī ar stendu un plakātu izvietojumiem. Tāpat NIKE pārdos kreklus ar uzrakstu “Equality” (“Vienlīdzība”).