Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Padomi, kā izveidot savu personīgo zīmolu

Veido savu personīgo zīmolu pats - neļauj, lai tavā vietā to izveido citi

Ja jūs ir ieinteresējis šīs raksts, tad droši vien zināt, ko nozīmē personīgais zīmols un cik nozīmīgu lomu tās spēlē karjeras izaugsmē.

Personīgais zīmols nav tikai biznesa atpazīstamības un profesionālā eksperta tēla veidošana – būtībā tas ir vesels process, kurš paredz izveidot jūsu personīgā vārda vai karjeras atpazīstamību, kā arī reputāciju. Ar personīgā zīmola palīdzību jūs varat paust savas komunikācijas prasmes, personību un vērtības.

Padomājiet par to – mums katram ir iespēja kļūt par zīmolu, kas sniedz mums iespēju izcelties citu starpā un būt ar kaut ko unikālam. Šī unikalitāte piesaista cilvēkus mūsu produktiem, mūsu pakalpojumiem vai pat tikai mūsu vēstījumam. Personīgais zīmols atspoguļo to, kas jūs esat un ko jūs piedāvājat!

Nav noslēpums, ka mūsdienās personīgais zīmols ir svarīgs ikvienam. Personīgais zīmols der ne tikai uzņēmējiem un tiem, kuriem pieder savs bizness, bet arī tiem, kuri vēlas izcelties citu vidū un kļūt pamanāmi.

Lai attīstītu savu personīgo zīmolu nepieciešams iziet cauri četrām fāzēm – atklājums, pieprasījums, pieejamība un likumība.

Kāpēc personīgais zīmols ir tik nozīmīgs? Vispirms paskatieties no šīs puses – ja jums nav izveidots savs personīgais zīmols, citi to izveidos jūsu vietā. Būtībā, personīgais zīmols ir provokatīvs veids kā kontrolēt savas karjeras attīstību un ietekmēt to, kā jūs uztver kā tirgus dalībnieku. Spēcīga zīmola izveidošana ietekmēs jūsu spēju iegūt pareizos darbus, akcijas un palielināt savas prasmes piesaistīt talantu un kapitālu.

Piedāvāju ieskatīties septiņos, noderīgos padomos, kuru mērķis ir Jums palīdzēt izveidot savu personīgo zīmolu.

1. Veidojiet savu platformu

Ja jums būs savs personīgais zīmols, tad jums nepieciešama arī sava mājaslapa. Īsāk sakot, jūsu mājaslapa ir jūsu vārds! Jums būs nepieciešami arī sociālie mediju konti, tai skaitā, facebook.com, draugiem.lv, twitter.com u.c., kas atspoguļos jūsu zīmolu. Galvenokārt, virtuālā platforma ir nepieciešama, lai paustu savu viedokli un veidotu priekšstatu par sevi.

2. Apzinieties savu unikalitāti un stiprās puses

Veltiet laiku tam, lai padomātu par tām īpašībām un priekšrocībām, uz kuru pamata jūs būvējāt savu karjeru. Apzinoties savas stiprās puses, jums būs daudz vieglāk izprast kādu vēlaties redzēt savu zīmolu.

3. Pārvaldiet savu telpu

Kad esat noteikuši savu unikalitāti un stiprās puses – pilnveidojiet tās! Uzzināt visu, ko jūs varat uzzināt noteiktajā jomā, lai kļūtu par izvēlētās nozares ekspertu. Svarīgi ir nekad nepārtraukt mācīties – lasiet, absorbējiet informāciju un vēlreiz mācīties.

4. Dalieties savās zināšanās

Nav pietiekami tikai mācīties, jums ir jāmāca un jādalās ar savām zināšanās, tādējādi palīdzot citiem. Tam šeit lieki noder jūsu izveidota mājaslapa, kurā jūs varat ievietot gan video vēstījumus, gan izteikt savu viedokli, ne mazāk svarīgs darbs ir ar sociālajiem medijiem.

5. Esiet jūs pats

Atrodiet savu stilu. Jums nav jādara tas, ko dara katrs piektais, sekojot pūļa ietekmei. Izmantojiet savu stilu un unikalitāti, lai piesaistītu vēlamās darba vietas un klientus. Dariet to, ko citi nav darījuši, atrodiet savu stilu un radiet jaunas “pēdas”, lai citi varētu sekot jūsu piemēram.

6. Apzinieties savas vērtības un nosakiet savas prioritātes

Šis punkts ir ļoti svarīgs, lai jums pašiem būtu skaidrs priekšstats par personīgajiem un profesionālajiem mērķiem gan īstermiņā, gan ilgtermiņā. Tas palīdzēs ne tikai identificēt svarīgās lietas, bet arī pareizi tērēt savu laiku. Izmantojiet savas vērtības un prioritātes gluži kā kompasu, kas norāda pareizo ceļu un rīcību. Tas ļaus nenovirzīties no mērķa.

7. Identificējiet savu personīgo zīmolu kā personu

Tas jums palīdzēt izveidot savu personīgo zīmolu. Lai radītu savu personu, nosakiet trīs lietas:

  • Pirmā – savu emocionālo apelāciju. Kādas ir jūsu personības iezīmes? Varbūt jūs esat ļoti organizēts vai tieši otrādi, haotisks? Veltiet dažus mirkļus, lai padomātu par to, kas cilvēkus piesaista jūsu zīmolā?
  • Otrā – aprakstiet sevi. Kad runa ir par jūsu zīmolu, padomājiet, kas jūs esat un kāpēc cilvēkiem patīk strādāt ar jums?
  • Trešā – identificējiet savu specialitāti, proti, ko jūs darītu un ko vēlas cilvēks, lai jūs darītu priekš viņa.

Izmantojiet šos trīs jautājumus, lai izveidotu spēcīgu personīgo zīmolu personību, uz kura vienmēr var atsaukties, kad runa ir par spēju radīt materiālus, kas atbalsta jūsu zīmolu.

Protams, personīgais zīmols prasa laiku un pūles, bet tas ir tā vērts. Jo personīgajam zīmolam ir nepieciešamība augt. Tā ir viena lieta, ko neviens nevar jums atņemt un kas roku rokā seko ar jūsu karjeru. Īsāk sakot, tā ir vadības prasme, kas cilvēkiem ļaus uzzināt, kas jūs esat un ko jūs pārstāvat.

Foto:Vic/https://www.flickr.com/photos/59632563@N04//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/