Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Pārsteidzošs žurnāla izdevums atgādina, ka drukātā reklāma nav mirusi

Īrijas telekomunikāciju kompānija unikālā veidā iepazīstina ar jauno pakalpojumu!

Drukas reklāma nav mirusi. Patiesībā, tā ir dzīvāka nekā jebkad agrāk. Par to arī ir mūsu nākamais stāsts.

Īrijas telekomunikāciju uzņēmums “Eir” nomainījis visus melnos punktus “Daily Mail Magazine” izdevumā, aizstājot tos ar krāsainiem. Tehniski grūtais darbs nav saistīts ar vēlmi padarīt žurnālu krāsaināku, bet ar aizraujošu veidu, kā iepazīstināt klientus ar jaunu pakalpojumu!

Pārsteidzoši detalizētais žurnāla mēroga triks tika izskaidrots ar reklāmu, kas izvietota žurnāla aizmugurē – ieteikumi ka “Eir” var palīdzēt likvidēt “melnos punktus” jūsu mājās vai birojā, kur jūsu WiFi ir vājš signāls.

“Sakiet nē melnajiem punktiem” saka reklāmas virsraksts, kuru “Eir” skaidro pavisam vienkārši: “Mums nepatīk melni punkti, tāpēc šajā žurnālā esam atbrīvojušies no tiem. Un mēs varam atbrīvoties no tiem arī jūsu mājās un birojā ar WiFI zvanu, kas ir ekskluzīvs piedāvājums no “Eir”. Vienkārši aktivizējiet WiFi zvanīšanu un savu mobilo tālruni, un jūs automātiski izveidosiet savienojumu ar jebkuru WiFi tīklu.”

Pārsteidzošo reklāmu izveidojusi reklāmas aģentūra “Rothco.” “Šī ideja bija oriģināla, un nekas tamlīdzīgs nekad agrāk nav ticis darīts. Tas ir veids kā tradicionālā plašsaziņas līdzeklī atainot inovāciju,” stāsta aģentūra.

Aģentūras radošais direktors Stefans Rodžers norāda, ka “Eir” piedāvātais produkts ir unikāls un, iespējams, pārāk sarežģīts, lai to izskaidrotu, bet “mēs izveidojām ļoti vienkāršu analoģiju par to, ko nozīmē WiFI zvanīšana, novēršot melnos punktus jeb vāju signālu. Kad mēs to izdarījām, mēs būtībā pateicām, ka dzīvi ir iespējams padarīt pārsteidzošu!”