Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Pasaulslavenais brends Jim Beam maina vizuālo identitāti

Zīmols pilnveido dizainu, neatsakoties no klasiskām vērtībām

Pasaulē pārdotākais burbona brends Jim Beam  uzsācis pirmo globālo rebrendingu. Izmaiņas skars gan pudeles formu, gan arī zīmola etiķeti.

Jim Beam Apple, Jim Beam Honey, Jim Beam Maple  un Red Stag  turpmāk būs atrodami racionālāka dizaina pudelēs – etiķetes augšējo daļu rotās zīmola nosaukums, savukārt pārējo tās virsmu segs ilustrācija, kas attēlo dzēriena būtību.

Tajā pat laikā Jim Beam Devil’s Cut  un Jim Beam Rye tiks pildīti zīmola tradicionālajās pudelēs, nelielas izmaiņas skars tikai etiķetes formu un krāsu risinājumu.

Pie Jim Beam  rebrendinga strādā britu mārketinga aģentūra Maxxium UK. Projekts uzsākts kampaņas Make History  (Radi vēsturi) ietvaros, par kura seju kļuvusi Holivudas aktrise Mila Kunisa.

Reklāmas kampaņas ietvaros Mila Kunisa ielūkojās Jim Beam  noliktavā, kurā četrus gadus pirms pildīšanas pudelēs glabājas pasaulslavenais burbons. Video aprakstā teikts, ka tūkstoši barelu viskija šajā noliktavā glabājas klusībā, taču tas nenozīmē, ka Jim Beam  “guļ šeit bez darba”, mucās tiek radīta vēsture.

Foto: Lauri Kolehmainen/ https://www.flickr.com/photos/dotsi/https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/