Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

PETA atspoguļo sabiedrībai “neglīto” patiesību

Dzīvnieku aizsardzības organizācija vizualizē ādas preču ražošanas aizkulises

Dzīvnieku aizsardzības aktīvistu organizācija PETA (People for the Ethical Treatment of Animals – Cilvēki, kas iestājas par ētisku attieksmi pret dzīvniekiem) radījusi šokējošu sociālo kampaņu, kas ar spēcīgiem izteiksmes līdzekļiem atspoguļojusi cilvēku nežēlīgo dabu. Kampaņa tika realizēta kādā tirdzniecības centrā Bangkokā.

Taizeme ir viens no pasaulē lielākajiem krokodila ādas piegādātājiem. Īpašās fermās ik gadu tiek audzēti 700 000 dzīvnieki, kuru āda vēlāk tiek izmantota apģērbu, apavu un aksesuāru ražošanai. Šim mērķim tiek izmantota arī čūsku, ķirzaku un citu rāpuļu āda.

Šie dzīvnieki tiek pakļauti nežēlīgām mokām – lai radītu vienu somu, nepieciešama četru krokodilu āda. Vēlēdamās patiesi uzrunāt sabiedrību un atklāt luksusa preču ražošanas aizkulises, PETA  noorganizēja stindzinošu sociālo akciju kādā no Bangkokas tirdzniecības centriem.

Luksusa ādas preču veikalā idejas autori izvietoja somas, virsjakas, jostas un apavus, kuru iekšpusē atradās reālistiska iekšējo orgānu imitācija, kas radikālā veidā atklāja sabiedrībai, ka zem ādas ir kas vairāk – dzīvība.

Projekta ideju izstrādāja reklāmas aģentūras Ogilvy & Mather  pārstāvniecība Bangkokā.

The-Leather-232-800x533

The-Leather-254-800x533

Foto: USAID/ https://www.flickr.com/photos/usaid_images//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/