Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Reklāmas kampaņa atklāj, ko var izdarīt ar krāsu un otu

Tiek parādīts, ka arī ar krāsu un otu ir iespējams veidot izteiksmīgu reklāmu

Reklāmas aģentūra “Deutsch” īstenoja kreatīvu projektu, izkāpjot ārpus ierastajiem rāmjiem un reklāmas pozīcijām pilsētvidē. Reklāmas aģentūras galvenais mērķis – parādīt, ko iespējams paveikt ar tik ierastām lietām, kā krāsu un otiņu.

Īstenojot aci piesaistošu mārketinga projektu, aģentūra vēlējās izcelt uzņēmuma “The Sherwin-Williams Co” Purdy’s XL otas neierastā veidā. Tika parādīts, ka otas spēs krāsot uz jebkuras virsmas, arī tādām, ko ierasti neiedomājamies. Reklāmai tika izmantotas lielizmēra reklāmas pozīcijas Ņujorkas ielās, nokrāsojot tādus materiālus, kā stiklu, koku, metālu un plastmasu, ietverot ikdienišķus objektus: atkritumu spaini, avīžu stendu, velosipēdu, delikātus ziedus, pat balodi. (protams, tas nav dzīvs), krāsojot tos spilgi dzeltenus.

purdy-1

Otrs reklāmas izpildījums parādījās Klīvlendā, kur tiek reklamētas Purdy’s Clearcut sērijas otas, kas izceļas ar ekstrēmu precizitāti. Lai to demonstrētu izteiktas interaktivitātes līmenī, reklāmas āģentūra izmantoja otas, lai nokrāsotu galveno vēstījumu starp ķieģeļiem un sienu.

Avots: http://www.adweek.com/adfreak/