Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Sāk vietējo produktu reklāmas kampaņu “Karotīte vieno! Izvēlies vietējos produktus”

Vai Tu izvēlies vietējo?

Lai atbalstītu ražotājus un aicinātu iedzīvotājus pirkt vietējos produktus, Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija (LPUF) ar Zemkopības ministrijas atbalstu sāk informatīvu kampaņu “Karotīte vieno! Izvēlies vietējos produktus”, kuras laikā līdz oktobra nogalei tiks reklamēta nacionālās pārtikas kvalitātes shēma jeb “Zaļā” un “Bordo” karotīte.

LPUF padomes priekšsēdētāja Ināra Šure norādīja, ka minētā kampaņa ilgs līdz 31.oktobrim un kampaņas idejai atsaukušās arī pārtikas tirdzniecības ķēdes “Maxima”, “Rimi”, “Elvi” un “Top”, kuru veikalos izvietos informatīvus materiālus ar aicinājumu pirkt kvalitatīvus vietējos pārtikas produktus, kas marķēti ar “Zaļo” vai “Bordo” karotīti.

“Mērķis ir panākt, lai veikalu plauktos lielāks īpatsvars būtu kvalitatīviem Latvijā ražotiem produktiem. Lielisks piemērs ir Igaunija, kur plauktos apmēram 95% ir vietējais piens, kamēr Latvijā – tikai apmēram 70%. Tādēļ esam sākuši aktīvas sarunas ar tirgotājiem, kuri izrādījuši sapratni, un ceram, ka drīzumā no vārdiem pāriesim arī pie darbiem,” norādīja zemkopības ministrs Jānis Dūklavs (ZZS).

Arī LPUF vadītāja atzina, ka Latvijas iedzīvotājiem būtu jāseko igauņu piemēram, kuri par spīti tam, ka vietējais produkts ir nedaudz dārgāks, tik un tā tam dod priekšroku.

Kā ziņots, “Zaļā” karotīte tiek piešķirta produktiem, kuri tiek ražoti Latvijā no vietējām izejvielām un atbilst paaugstinātām kvalitātes prasībām, savukārt “Bordo” karotīti piešķir produktiem, kuru pilns ražošanas cikls tiek veikts Latvijā, produkts atbilst paaugstinātas kvalitātes prasībām, bet ražošanai nepieciešamās izejvielas var būt importētas.

Patlaban “Zaļā” karotīte ir piešķirta 105 uzņēmumu 374 produktiem, bet “Bordo” karotīte – 36 uzņēmumu 209 produktiem.

LPUF pārstāv ražotājus valsts un nevalstiskajās organizācijās, aizstāv biedru intereses starptautisko normatīvo aktu izstrādē. Federācijā ir apvienojušies uzņēmumi, kas aizņem vairāk nekā 60% no visa Latvijas pārtikas ražošanas tirgus. Tajā ir pārstāvētas gan nozaru asociācijas, gan vairāki desmiti lielu, vidēju un mazu uzņēmumu.