Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Snickers tiek izjokots – televīzija uzvedās dīvaini, kad ir izsalkusi

Kas notiek, kad televīzija ir izsalkusi?

Snickers ir viens no spēcīgākajiem zīmoliem, kas, neatkarīgi no tā vai tā ir peldkostīma reklāma, sports vai tilts starp internetu un ārpasauli, spēj „izsist” savu vietu mediju pasaulē.

Tomēr pat tādu uzņēmumu speciālisti no Anglijas spēj gudri izjokot un radīt haosu mediju pasaulē.

Izmantojot aģentūras AMV BBDO Londonā pakalpojumus, Snickers klasiskā kampaņa “Tu neesi tu, kad esi izsalcis”, sasniedza nepārspējamus augstumus – tika panākts, ka vesela televīzija ir ārpus robežām un nekontrolējama, kad ir izsalkusi.

Snickers tīklu sauc par Deivu, un tas ietver neskaitāmas, uz tūkstošgadi fokusētas, jautras programmas. Bet kādu dienu tieši plkst. 03:28. (Snickers šo tieši dēvē par “visgrūtāko laiku”), Deivs pēkšņi un neizskaidrojami pārvērtās par Rupertu – tīklu, kas ir garlaicīgs un absurds, un pārraida pat tādas programmas kā šaha čempionāti, vintage filmas un mākslas novērtēšanas programmu.

Kā jūs redzat, šis joks pārņēma visu televīziju. Tajā brīdī, kad Deivs it kā nostiprināja savu pozīciju un bija gaidāms, ka viss būs kārtībā, tas automātiski pārslēdzās uz garlaicīgo Rupertu. Tajā pašā laikā tā arī nomainīja Deiva reklāmas pret Ruperta reklāmām un Deiva administrators pat sāka atbildēt uz telefonu kā Ruperts.

Beigās Snickers pārtrauca šo neprātu un uz ekrāna parādījās krāsu joslas uz kurām tika attēlots Snickers batoniņš ar uzrakstu: “Tu neesi tu pats, kad esi izsalcis”, kā arī uzrakstīja atvērtu atvainošanās vēstuli skatītājiem.