Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Šogad McDonald’s Ziemassvētku kampaņā akcents ir nevis uz Santa Klausu, bet uz viņa ziemeļbriedi

Kampaņa vērsta uz satraukumu, gaidām un maziem pārsteiguma momentiem!

Šogad McDonald’s svētku kampaņa ir uz sirsnīgas nots. Apvienotās Karalistes McDonald’s kopā ar Leo Burnetu radījuši kampaņu ar mirkļbirku #ReindeerReady, kur maza meitenīte ir kā pielipusi burkānam.

„Vai Tu to ēdīsi?” tēvs, liekot McDonald’s maltīti masā, jautā meitai. Viņa pakrata galvu, nenovēršot skatienu no rokās esošā burkāna, un sakot „Tas domāts ziemeļbriedim!”

Visu ceļu mājup meitene nenolaiž ne skatienu no oranžā burkāna un uzmana to kā lielu dārgumu.

„Mūsu kampaņa vērsta uz satraukumu, gaidām, maziem pārsteiguma momentiem, kas caurvij Ziemassvētku laiku,” sacīja McDonald’s pārstāve Emīlija Somersa.

Viņa stāsta, ka reklāmā galvenā uzmanība tiek vērsta uz mazās meitenītes gatavošanos svētkiem, taupot burkānu ziemeļbriedim, tādējādi aizsākot jaunu tradīciju, par kuru runās visa valsts. Kampaņas mērķis ir attainot to gatavošanās laiku, kam mēs visi ejam cauri.

„Mēs nevaram sagaidīt, kad visi redzēs šo reklāmu un gūs iedvesmu!” sacīja Emīlija.

Reklāmā arī redzams meitenītes vecākais brālis, kas māsai atgādina, nevis to, ka Santa Klauss nav īsts, bet ziemeļbrieži ir vairāk kā viens, kas noved pie vēl viena McDonald’s apmeklējuma, kur tētim jānopērk vesels maiss ar burkāniem un, aizbildinoties, ar Santa Klausa vēlmi paēst, pasūta arī čīzburgeru.

Meitenīte tēva ieceri tomēr sagrauj, norādot, ka Santa Klauss ēd tikai gaļas pīrāgu, tādēļ tēvam atliek vien nopūsties un iegādāties tikai maisu ar burkāniem.

Šī kampaņa būs atrodama arī sociālajā tīklā „Snapchat”, kur varēs izspēlēt dažādas spēles, tāpat būs īpašas svētku ēdienkartes un Ziemassvētkos iznāks īsfilma.