Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Staburadze: Par dzīves skaistajiem mirkļiem!

Vērtējums

  • Attieksme, emocijas
  • Ideja, radošums
  • Ietekme uz zīmola vērtību
  • Uzmanības piesaistīšana
  • Vēstījums, mērķis
7.6 10 Ir OK!

“Staburadzes” vides reklāma ir ļoti gracioza un gaisīga. Šo efektu rada gaišais fons un gaumīgi veidots galda klājums. Plakāta priekšplānā veiksmīgi izcelts konditorijas lepnums kūka “Cielaviņa”, kuru iemīlējuši daudzi latvieši, un šīs klasiskās garšas mīļotāji nespēj iedomāties savus nozīmīgākos dzīves mirkļus bez šī garduma klātbūtnes. Tā ir lieliska iedarbība uz cilvēka zemapziņu, jo daudziem šī kūka asociējas ar ko patīkamu un īpašu.

Šī reklāma atspoguļo arī “Staburadzes” spēju mainīties, un iet līdzi laikam. Kaut arī kompānija rada konditorijas izstrādājumus jau vairāk nekā 100 gadus, tā ir pratusi pilnveidoties, papildinot senās vērtības ar mūsdienīgu veidolu.

Reklāma kopumā rada patīkamas, svinīgas sajūtas, un kaut arī tā nav srāšņa un “kliedzoša”, šajā vides reklāmā ir kas piesaistošs.

Dalies, , Google Plus, Pinterest,