Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Stuart Weitzman savā jaunajā reklāmas kampaņa atspoguļo sieviešu jutekliskumu

Apavu zīmols par reklāmas sejām izvēlas modeļu trio

Apavu zīmols Stuart Weitzman izvēlējies jaunas reklāmas sejas (un kājas). Reklāmas kampaņā Nearlynude (Teju kaila) piedalījās trīs modeles – Gigija Hadida, Lilija Aldridge un Joana Smallsa. Šis trio sadarbojas ar zīmolu Victoria’s Secret un piedalās tā grandiozajās skatēs.

Fotogrāfs Mario Testino modeles fotografēja kailas – vienīgais, kas rotājās uz sieviešu augumiem, bija Stuart Weitzman sandales uz neliela papēža. Melnbaltie reklāmas plakāti, kas veltīti zīmola pavasara – vasaras kolekcijai, atdzīvina Losandželosas, Ņujorkas, Milānas, Parīzes un Honkongas pilsētvidi.

Kaut arī modeles uz fotogrāfijas ir pilnīgi kailas, fotogrāfa profesionalitāte un mākslinieciskais skatījums piešķīris tai graciozitāti, izceļot auguma vertikālās līnijas. Sākotnēji, skatoties uz reklāmas plakātu, pat nerodas sajūta, ka modeles ir atklātākas, nekā parasti.

Agrāk Stuart Weitzman seja bija supermodele Žizele Bundhena.

Foto: Melissa Grimes/https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0//https://www.flickr.com/photos/meli66a/