komunikācijas kanāli

Random entry RSS

  • Posted in:

    Integrētais mārketings – iespēja saglabāt augstu zīmola atpazīstamību

    Mūsdienās, kad tiek ieviesti arvien jauni digitālā mārketinga kanāli, piemēram, kā Snapchat vai TikTok, kā arī esošās digitālās platformas – tādas, kā Facebook, Instagram un Twitter – kļūst arvien populārākas, arvien nozīmīgāka kļūst mārketinga kanālu integrācija. Šodien mārketings piedāvā integrēt mārketinga komunikācijas, kuras pielietojot uzņēmums iegūst efektīvāku komunikācijas līdzekli, kura rezultāts un atdeve ir ievērojami […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Apple pievienojas sociālajai vietnei Twitter

    Pēc vairāku gadu ilgas atsacīšanās no sociālo mediju izmantošanas, pasaulslavenā tehnoloģiju kompānija Apple  beidzot nolēmusi pievienoties Twitter.  Zīmols izveidojis kontu, kurā turpmāk tiks publicēta noderīga informācija un padomi zīmola ierīču efektīvai izmantošanai un tehnisko problēmu novēršanai. Divu stundu laikā pēc konta atvēršanas, Apple  sasniedza 24000 sekotāju un saņēma teju 200 jautājumu par iPhone,  iPad  and klēpjdatoru lietošanu. Apple komanda […]

    Lasīt tālāk