mārketinga kampaņa

Random entry RSS

  • Posted in:

    SEO – tā ir ilgtermiņa stratēģija

    Digitālajā laikmetā arvien lielāku nozīmi mārketingā un uzņēmuma veiksmīgā attīstībā ieņem SEO jeb Search Engine Optimization (informācijas optimizēšana atbilstoši meklēšanas sistēmu prasībām), kas ļauj uzlabot konkrētas mājas lapas pozīcijas meklēšanas rezultātos pēc izvēlētiem atslēgas vārdiem. Ilgtermiņā SEO palīdz zīmoliem kļūt redzamiem un sasniegt savus klientus. SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arvien vairāk uzņēmēju par galveno komunikācijas platformu izvēlas sociālos tīklus

    Sociālie tīkli ir kļuvuši par neatņemamu mūsdienu dzīves sastāvdaļu – tā daudziem ir pašsaprotama komunikācijas forma, kas ļauj cilvēkiem jebkurā vietā un laikā ātri saņemt informāciju. Sociālie tīkli gan nav tikai saziņas platforma, bet arī mārketinga iespēja – pieaugot interneta lietotāju skaitam, turpina palielināties arī uzņēmumu skaits, kas komunikāciju sociālajos tīklos arvien biežāk izmanto reklāmas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Marvel” iegulda milzīgus līdzekļus filmas “Atriebēji: Noslēgums” mārketinga kampaņā

    Pavisam ir tuvu tas brīdis, kad pirmizrādi piedzīvos “Marvel” sāgas “Atriebēji” noslēdzošā daļa. Sāgas noslēgumā atriebēju komandas izdzīvojušajiem un viņu sabiedrotajiem ir jāizstrādā jauns plāns, kurš palīdzētu stāties pretī Tanosa postošajai darbībai. Pēc pēdējās kaujas, kura bija pati masveidīgākā un traģiskākā visā Atriebēju cīņu vēsturē, katra pieļautā kļūda var kļūt liktenīga ne tikai Zemei, bet […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Efektīvi padomi Lieldienu e-pasta kampaņām

    Lai arī varētu šķist, ka e-pasta mārketings ir pagātne, patiesībā to joprojām izmanto ļoti daudzi uzņēmumi – tas arvien ir daudzu uzņēmumu galvenais reklāmas un mārketinga kanāls. It īpaši svētku laikā. Straujiem soļiem tuvojoties Lieldienām, e-pasta mārketinga kampaņa ir vēl viena iespēja informēt klientus par saviem pakalpojumiem. To priekšrocības ir acīmredzamas – e-pastam nav dārgu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Dove izceļ dezodoranta nozīmību aizkustinošā īsfilmā

    Savā jaunākajā reklāmas kampaņā ar nosaukumu Amazing Moments (Brīnišķīgie mirkļi) kosmētikas zīmols Dove  apkopo neaizmirstamus dzīves mirkļus, kurus piedzīvojis reāls pāris. Īsfilma stāsta par Luisu un Robu, kas iepazinušies visai neparastā veidā. Kad Luisa bija 12 gadus veca pusaudze, pie viņas sienas rotājās Roba grupas plakāts – toreiz viņš šķita tāls un nesasniedzams elks. Taču, gadiem ejot, Luisa un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Coca – Cola aicina dalīties ar citātiem no iemīļotajām dziesmām

    Zīmola Coca-Cola  veiksmīgā mārketinga kampaņa Share a Coke  iegūs jaunu “skanējumu”. Kompānija nolēmusi aicināt cilvēkus dalīties ne tikai ar iemīļoto dzērienu, bet arī ar mūziku, uzsākot akciju Share a Coke and a Song  (Dalies ar Coca- Cola  un dziesmu). Kampaņas ietvaros zīmols izrotās Coca -Cola  pudeļu etiķešu dizainu ar citātiem no 70 pasaules mūzikas hītiem. Zīmola […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Jeep aicina saskatīt skaistumu dubļos

    Auto zīmols Jeep  sadarbībā ar reklāmas aģentūru Leo Burnett Moscow  pārsteidza maskaviešus ar savu radošo kampaņu Skaistums dubļos, kas ļāva šī zīmola auto īpašniekiem ieraudzīs savus netīros auto unikālā veidolā. Pēc radošās komandas sacītā, šīs kampaņas mērķis bija parādīt zīmola Jeep  atbalstītājiem, ka skaistums var būt dažāds. Jeep  skaistums, kas slēpjas dubļos, simbolizē jaunu galamērķu un neatklātu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Inteliģence – jaunais rokenrols

    Vācu premium klases auto zīmols Audi  publiskam vērtējumam nodevis savu jauno stratēģiju, kas tiek raksturota ar saukli – inteliģence ir jaunais rokenrols. Autoražotājs liek akcentu uz progresīvajām tehnoloģijām, kuras tik ļoti uzrunā mūsdienu paaudzi. Kompānijas Audi  jaunā stratēģija uzskatāmi atspoguļota reklāmas kampaņā, kas radīta atjaunotās Audi A4  versijas promotēšanai. Tā simbolizē jaunas ēras iestāšanos, kurā “gudrās” tehnoloģijas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Adidas uzrunā ar mākslu

    Sporta preču zīmols Adidas  šonedēļ mārketinga kampaņas Future  (Nākotne) ietvaros rīko mākslas izstādes Losandželosā un Ņujorkā, lai popularizētu un attīstītu ielu kultūru un zīmola Adidas Originals  konceptu. Desmit jaunie mākslinieki radīja savu interpretāciju par nākotnes vīziju, apkopojot to mākslas objektā ar nosaukumu Future Capsule (Nākotnes kapsula). Mākslas instalācija ietver sevī visdažādāko formātu multimediju mākslas darbus, iekļaujot […]

    Lasīt tālāk