prāta vētra

Random entry RSS

  • Posted in:

    “Prāta vētra”: Kā dalīties ar idejām veiksmīgāk

    “Prāta vētra” (Brainstorm) ir iecienīts paņēmiens, kas tiek pielietots uzņēmumos ideju ģenerēšanā. Mārketinga speciālisti atzīst – “prāta vētra” ir lielisks veids, kā attīstīt jaunas idejas un ņemt vērā komandas ieguldījumu, kamēr daudziem vadītājiem šāda metode šķiet laika izšķērdēšana. Klasiskā “prāta vētra” koncentrējas uz verbālu, kolektīvu domu apmaiņu, taču nereti šī metode izraisa arī dalībnieku strīdus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kur meklēt iedvesmu?

    Mārketinga nozarē nepārtraukti nākas saskarties ar jaunu, unikālu ideju ģenerēšanu, kas ir pamats efektīvai mārketinga kampaņai. Mārketinga speciālistam ir jābūt nepārtrauktā kustībā un jāspēj pamanīt viss aktuālais, lai izprastu patērētāju vēlmes, vajadzības un noskaņojumu. Radošo nozaru pārstāvjiem bieži nākas saskarties ar ideju izsīkumu un stagnāciju, jo cilvēks nevar nepārtraukti radīt – ikvienam nepieciešams iedvesmas avots. […]

    Lasīt tālāk