reputācija

Random entry RSS

  • Posted in:

    Septiņas mārketinga idejas, kā iesākt Jauno gadu veiksmīgi

    2020. gads ir tikko aizvadīts un esam spēruši pirmos soļus 2021. gadā, kur mārketinga pasaule joprojām ir aktīva un radošu ideju piepildīta. Kā iesākt šo gadu radoši? Kā izmantot globālās tendences savā labā? Kā nodot ziņas klientiem pēc iespējas ātrāk un efektīvāk? Kā audzēt lojālo klientu skaitu? Lūk, dažas vienkāršas idejas, kā iesākt jauno gadu! […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Saplānots un kvalitatīvi veikts, tiešais mārketings ir lieliska iespēja gūt panākumus

    Lai arī varētu šķist, ka tiešais mārketings ir zaudējis popularitāti, patiesībā arvien vairāk uzņēmēju atkal pie tā ir atgriezušies. Tiešā mārketinga izpausme ir individuālā pārdošana, kad kontakts ar pircēju ir tiešs un nepastarpināts. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – šī mārketinga metode tiek pielietota arvien plašāk. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem veic tiešā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Veidojot uzņēmuma tēlu svarīga vienota PR stratēģija

    Mūsdienās neviena organizācija nevar iztikt bez efektīvām sabiedriskajām attiecībām, sākot no lielākajiem valsts uzņēmumiem beidzot ar maziem un vidējiem uzņēmumiem. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – sekmīga PR stratēģija ir puse no panākumiem. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem sniedz profesionālu palīdzību sabiedrisko attiecību veidošanas un veicināšanas procesā, lai sabiedrība par jūsu uzņēmumu uzzinātu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pareiza reklāmas kampaņas stratēģija palīdz sasniegt nospraustos mērķus

    Reklāmas un komunikācijas stratēģijas izstrāde ir viens no svarīgākajiem reklāmas kampaņas veidošanas posmiem, norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis, turpinot, ka tikai efektīva reklāma var ietekmēt mērķauditoriju un mudināt to rīkoties. Savukārt, ja uzņēmumi pievērsīs pārāk maz uzmanības reklāmas kampaņu stratēģijas izveidei, var gadīties, ka reklāmas budžets tiks izkaisīts vējā. “Ja runājam par reklāmas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Veiksmīgas mārketinga stratēģijas pamatā – pārdomāti mērķi un profesionāli risinājumi

    Mārketinga stratēģija uzskatāma par prioritāti gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem – tā palīdz organizācijām virzīties pareizajā virzienā un nodrošināt, ka uzņēmuma darbība un komunikācija ir pārliecinoša un atbilstoša patērētāju vajadzībām. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – mārketinga stratēģijas izveidošana palīdz vislabāk sasniegt izvirzītos komunikācijas un biznesa mērķus. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem izstrādā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Uzņēmējiem ir svarīgi skaidrot pārmaiņas organizācijas zīmolā ne tikai saviem klientiem

    Ņemot vērā faktu, ka zīmola vērtības nozīme mūsdienās ir daudz ievērojamāka un plašāka, ikvienam uzņēmumam ir svarīgi strādāt pie zīmola attīstības, izveidojot tēlu, kas piesaistītu patērētāju interesi un veicinātu tā uzticamību. Alberta Uzņēmumu grupa profesionālā līmenī nodarbojas ar pārzīmološanu jeb rebrendingu un atzīst, ka izmaiņas zīmolā – tās ir stratēģiskas izmaiņas. Rebrendings ir ļoti komplicēts […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālo tīklu mārketings uzņēmumiem sniedz virkni priekšrocību

    Šobrīd, kad visā pasaulē ir vairāki miljardi sociālo mediju lietotāju un vairāk nekā trešdaļa pasaules iedzīvotāju saziņai izmanto kādu no sociālo mediju veidiem, sociālo mediju mārketings ir kļuvis par neatņemamu biznesa sastāvdaļu. Efektīvs mārketings sociālajos medijos var palīdzēt sasniegt ievērojamus panākumus, radot uzticamību zīmolam un pat veicināt pārdošanas apjomu pieaugumu. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Korporatīvā komunikācija – pamatota investīcija uzņēmuma veiksmīgai attīstībai

    Komunikācija ir ļoti nozīmīga ikviena uzņēmuma darbībā – veiksmīga komunikācija ir efektīvākais veids, kā uzrunāt klientus, veicināt pārdošanas apjomus, stiprināt zīmolu un sasniegt citus izvirzītos mērķus. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – labi pārvaldīta, elastīga un noturīga korporatīvās komunikācijas prakse var dot ilgtermiņa ieguvumus. Digitalizācijas laikmetā korporatīvā komunikācija ir viens no galvenajiem faktoriem, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kvalitatīva konkurence – ceļš uz izcilību

    Vācu auto zīmols Mercedes-Benz  radījis īpašu video par godu sava galvenā konkurenta auto koncerna BMW  simts gadu jubilejai. “Paldies par konkurenci simts gadu garumā! Iepriekšējie trīsdesmit gadi bez BMW  bija nedaudz garlaicīgi,” teikts Mercedes-Benz  video. Ar šo nelielo video apsveikumu Mercedes-Benz  ne tikai izrādīja cieņu savam konkurentam un cīņas biedram, bet arī nedaudz paķircināja to, […]

    Lasīt tālāk