sabiedriskās attiecības

Random entry RSS

  • Posted in:

    Apple pievienojas sociālajai vietnei Twitter

    Pēc vairāku gadu ilgas atsacīšanās no sociālo mediju izmantošanas, pasaulslavenā tehnoloģiju kompānija Apple  beidzot nolēmusi pievienoties Twitter.  Zīmols izveidojis kontu, kurā turpmāk tiks publicēta noderīga informācija un padomi zīmola ierīču efektīvai izmantošanai un tehnisko problēmu novēršanai. Divu stundu laikā pēc konta atvēršanas, Apple  sasniedza 24000 sekotāju un saņēma teju 200 jautājumu par iPhone,  iPad  and klēpjdatoru lietošanu. Apple komanda […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Publicis Groupe vadītājs dāvā saviem darbiniekiem ģeniālu video apsveikumu

    Vienas no lielākajām reklāmas grupām Publicis Groupe ģenerāldirektors Moris Levī laida klajā savu tradicionālo Ziemassvētku video apsveikumu. Video sastāv no piecām daļām, un katras daļas centrālais tēls, protams, ir pats Levī. Apsveikuma sākumā Levī sasveicinās ar skatītājiem – viss notiek diezgan formālā gaisotnē. Mirkli vēlāk ekrāna labajā malā parādās poga Skip Maurice (Izlaist Morisu), kuru […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā objektīvi novērtēt sabiedrisko attiecību kampaņu efektivitāti?

    Straujiem soļiem tuvojoties gada izskaņai, kad mazo un vidējo uzņēmumu īpašnieki sāk domāt par nākamo gadu un uzstādīt jaunus izaugsmes mērķus, sabiedrisko attiecību un mārketinga kampaņām ir būtiska nozīme, lai sasniegtu gaidāmo biznesa izaugsmi. Taču kā novērtēt, vai kampaņa ir bijusi efektīva? Mēs visi zinām, cik nozīmīgu lomu biznesa attīstībā ieņem sabiedrisko attiecību kampaņas, ar […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Galvenās atšķirības starp mārketingu un sabiedriskajām attiecībām

    Lai gan mārketings un sabiedriskās attiecības lieliski papildina viens otru, daudzi speciālisti vēl aizvien uzskata, ka nepieciešams izvēlēties starp abām šīm metodēm. Neapšaubāmi, gan mārketingam, gan sabiedriskajām attiecībām ir savas unikālās priekšrocības, taču kā neapjukt šajos terminos? Mēs zinām, ka mārketings un sabiedriskās attiecības spēlē nozīmīgu lomu uzņēmējdarbības attīstībā – to mērķis ir palīdzēt biznesam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Atklāj sociālo mediju pasaules priekšrocības

    Vairums apgalvos, ka sociālie mediji ir laika izšķiešana. Jā, tā ir lieliska vieta, kur ievietot fotogrāfijas, paust viedokli par politiku, mūziku vai kādu citu saistošu tēmu, sekot sev vēlamām personām un izrādīt savas simpātijas nospiežot “patīk”, taču tur pavadītais laiks nespēj palīdzēt mums nopelnīt naudu vai uzlabot mūsu biznesu. Jāatzīst, ka patiesība ir pavisam citāda […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Reklāma VS sabiedriskās attiecības – ko izvēlēties?

    Kad mazo uzņēmumu īpašnieki veido biznesa plānu, tas visbiežāk ietver reklāmu, taču nereti tiek aizmirsts par sabiedriskajām attiecībām, kas patiesībā ir viens no svarīgākajiem punktiem, lai uzņēmums kļūtu atpazīstams, prestižs un veiksmīgs. Šāda situācija gan ir viegli izskaidrojama, jo mēs ar reklāmu sastopamies teju katru dienu, tā ir vairāk pazīstama, taču daudzi jaunie uzņēmēji pat nenojauš, cik […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Iedarbīgi “triki” uzņēmuma ilgtermiņa attīstībai

    Efektīvas sabiedriskās attiecības un veiksmīgs mārketinga plāns ir stūrakmens, lai jūsu uzņēmums sasniegtu vēlamos panākumus. Vienlaikus jāatzīmē, ka mārketings un sabiedriskās attiecības, diemžēl, ir dārgs prieks, it īpaši, ja esat mazs uzņēmums ar nelieliem ieņēmumiem. Par laimi pastāv dažādi sabiedrisko attiecību un mārketinga padomi, kas atvieglo mazo uzņēmumu ceļu uz panākumiem. Tie nodrošinās, ka uzņēmumu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Efektīvākais mārketinga instruments maziem uzņēmumiem

    Neatkarīgi no tā, vai uzņēmums darbojas tehnoloģijas, arhitektūras, modes, juridisko pakalpojumu vai būvniecības nozarē, svarīgi, lai katrs maza uzņēmuma īpašnieks saprot, cik svarīgu lomu tirdzniecībā spēlē uzņēmuma zīmols. Neapšaubāmi ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē mārketinga komunikācija, jo tas ir viens no veidiem, kā viss veiksmīgāk sasniegt savu patērētāju un parūpēties par attiecīgā uzņēmuma reputāciju […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vienkārši padomi, kā radīt efektīvu preses relīzi

    Būtiska publicitātes sastāvdaļa ir preses relīze – tā reprezentē jaunas un reālas biznesa idejas, jaunus pakalpojumus, preces, uzņēmējdarbības rezultātus, attīstības ieceres, tirgus iekarošanas plānus un sasniegumus, pētījumus u.c. Preses relīze tradicionāli tiek izsūtīta plašam saņēmēju lokam, taču nereti gadās situācijas, kad ieejot medijos mēs tur neredzam savu preses relīzi. Protams, ir daļa mediju, kas nebūs […]

    Lasīt tālāk