sociālie tīkli

Random entry RSS

  • Posted in:

    Arī “Meta” plāno ievērojami samazināt darbinieku skaitu

    Sociālā tīkla “Facebook” mātesuzņēmums “Meta” plāno likvidēt tūkstošiem darbavietu. Jāatzīmē, ka nesen līdzīgu reorganizāciju veica uzņēmums “Twitter”, kuru pārņēmis ASV miljardieris Īlons Masks. Ārvalstu mediji vēsta, ka “Meta” plāno atlaist vairākus tūkstošus darbinieku. Tā būtu lielākā darbinieku skaita atlaišana kopš nozares straujās izaugsmes pandēmijas laikā. Plānotā atlaišana būtu pirmais plašais darbinieku skaita samazinājums uzņēmuma 18 […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Facebook” dibinātājs pāris stundu laikā zaudējis sešus miljardus ASV dolāru

    Pirmdien, 4. oktobrī, tehniskās ķibeles piemeklēja “Facebook”, “Instagram” un “WhatsApp”. Vienlaikus lietotāji sāka masveidā sūdzēties arī par traucējumiem “Twitter”, “Telegram”, “TikTok” un citās vietnēs. Notikušais radījis ievērojamus zaudējumus vietņu izpilddirektoram Markam Zukerbergam. Vakar vairāki lietotāji sūdzējās par sociālo tīklu vietņu un lietojumprogrammu darbību, kā arī savienojumu ar serveriem. Savukārt “WhatsApp” lietotāji sūdzējās par nespēju nosūtīt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Clubhouse” ir potenciāls kļūt par ietekmīgu instrumentu mārketinga stratēģijā

    Strauju atpazīstamību pasaulē un arī Latvijā iemantojis sociālais tīkls “Clubhouse”, kas, gluži kā citi, piedāvā iespējas veikt konferences zvanus, kā arī pieslēgties citu lietotāju sarunām reāllaikā. Atšķirībā no citiem sociālajiem tīkliem, “Clubhouse” biedroties nevar kurš katrs – tikai tie, kuri saņēmuši īpašu ielūgumu. Kas padara “Clubhouse” atšķirīgu no citiem sociālajiem tīkliem? “Clubhouse” savieno cilvēkus, izmantojot […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    13 soļi “Instagram” pasaulē – kā izmantot sociālo tīklu savā labā?

    Laikā, kad cilvēki sociālajos tīklos vēlas mazāk lasīt un vairāk laika pavadīt skatoties fotogrāfijas vai video, sociālais tīkls “Instagram” ir kļuvis ļoti pieprasīts uzņēmumu vidū, kas vēlas sev nodrošināt konkurētspējīgu reklāmu un efektīvu mārketingu. Prakse rāda, ka aptuveni 90% “Instagram” lietotāji seko vismaz vienam uzņēmumam. Vairums atzīst, ka preces izvēlējušies iegādāties, tieši tās ieraugot “Instagram” […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Stratēģijas izvēlei ir nozīmīga loma, lai nodrošinātu efektīvu mediju plānošanu

    Efektīva mediju plānošana ir svarīga ikvienam, kurš vēlas izvietot par sevi informāciju medijos. Mediju plānošana ir neatņemams posms reklāmas kampaņu izstrādē – tās galvenais uzdevums ir nogādāt reklāmu mērķauditorijai ar optimāli mazākām investīcijām un pēc iespējas lielāku precizitāti. Alberta Uzņēmumu grupa veic mediju plānošanu sadarbojoties ar saviem klientiem, tādējādi sasniedzot gan uzņēmuma mārketinga izvirzītos mērķus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Digitālais mārketings var palīdzēt tavam uzņēmumam attīstīties straujāk

    Līdz ar tehnoloģiju attīstību internets ir kļuvis par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu, tostarp mainījušies patērētāju iepirkšanās paradumi un ievērojami pieaugusi iepirkšanās internetā. Līdz ar to gan mazi, gan lieli uzņēmumi cenšas pielāgoties šīm izmaiņām un digitālās platformas iekļaut savos mārketinga plānos un ikdienas dzīvē. Alberta Uzņēmumu grupa palīdz ikvienam iepazīties ar tradicionālo mārketinga komunikācijas kanālu analīzi, […]

    Lasīt tālāk

  • reklāma, alberta uzņēmumu grupa, reklāma sociālajos tīklos

    Posted in:

    Reklāma sociālajos tīklos – iespēja uzrunāt konkrētu mērķauditoriju

    Šodien sociālajos tīklos arvien straujāk izplatās ar iepirkšanos saistīts saturs un neapšaubāmi, ka sociālo tīklu mārketings ir kļuvis par ļoti nozīmīgu uzņēmuma reklāmas kampaņas instrumentu. Līdz ar to ikviens uzņēmums, kas izvēlas reklamēt savas preces vai pakalpojumus, izmantojot sociālos tīklus, veic būtisku ieguldījumu savā biznesā. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – reklāma sociālajos […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Efektīvas reklāmas uzdevums ir radīt emocijas

    “Tikai efektīva reklāma var piesaistīt mērķauditorijas uzmanību, nodrošinot, ka par reklāmu tiks runāts,” norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis, turpinot, ka reklāmai jābūt dzīvai un uzrunājošai, jo katras reklāmas uzdevums ir piesaistīt uzmanību, iedvesmot un radīt emocijas. Mūsdienās tieši reklāma tiek uzskatīta par visefektīvāko mārketinga veidu. Veiksmīga reklāma spēj piesaistīt daudzu potenciālo klientu uzmanību, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arvien pieprasītāki kļūst mārketinga vadības ārpakalpojumi

    Bez tirgzinības mūsdienu biznesā nenotiek nekas – mārketings ir kļuvis par akūtu nepieciešamību katrā uzņēmumā. Lai arī varētu domāt, ka katrā uzņēmumā kā neatņemama sastāvdaļa ir mārketinga speciālists, patiesībā šodien daudz pieprasītāki ir kļuvuši tieši mārketinga vadības ārpakalpojumi – uzņēmēji to ir atzinuši ne tikai par daudz efektīvāku metodi, bet arī finansiāli izdevīgāku. Alberta Uzņēmumu […]

    Lasīt tālāk