• Posted in:

    Mārketinga pārpilnībā pasaule tiecas pēc dabiskā skaistuma

    Modes industrijā vērojama tendence, kas tiecas atspoguļot reālo dzīvi gan modes skatēs, gan arī reklāmas kampaņās. Piemēram, modele Ešlija Grēma prezentēja savu apakšveļas kolekciju portālā New York Fashion Week, izmantojot plus izmēra modeles, savukārt aktrise Džeimija Brjūere debitēja kā pirmā modele ar Dauna sindromu. Arī sieviešu apģērbu zīmols & Other Stories nolēmis atbalstīt šo humāno tendenci, atspoguļojot […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vai sabiedrisko attiecību speciālists mūsdienās aizvien ir prioritāte?

    Labas sabiedriskās attiecības ir ļoti svarīgs aspekts jebkura uzņēmuma vai zīmola attīstībai, tomēr lielāka daļa uzņēmumu visā pasaulē uzskata, ka maksāt par sabiedrisko attiecību speciālistu pakalpojumiem ir pilnīgi lieki. Mēs visi zinām, ka sabiedriskās attiecības ir neatņemama sastāvdaļa uzņēmuma tēla un reputācijas nodrošināšanai. Ar mediju un reklāmas iesaisti, uzņēmums var sasniegt gan attiecīgo mērķa auditoriju, […]

    Lasīt tālāk