• Posted in:

    TNS Emor: Baltijas iedzīvotāju iecienītākie zīmoli ir Google, Facebook un Swedbank

    Jau otro gadu pēc kārtas Latvijas respondentu vidū trīs iemīļotākie zīmoli ir Swedbank (15% respondentu), Laima (14%) un Apple, ko par tīkamāko atzinuši 10%. TOP 10 iekļuvuši arī LMT, Facebook, Maxima, Samsung (9%), Google, Bite un Rimi (8%). Kaimiņvalstīs – Lietuvā un Igaunijā, zīmolu topa virsotne ir nedaudz mainījusies. Lietuvas TOP 3 šogad veido Google […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanās mājas TV ekrānos Baltijas valstīs

    Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 61.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanos mājas TV ekrānos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmā pusfināla tiešraidi 10 maijā kanālā LTV1 vēroja vidēji 4,4% jeb 86,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otro Eirovīzijas pusfinālu 12.maijā, kurā piedalījās Latvijas pārstāvis Justs Sirmais ar dziesmu “Heartbeat”, vēroja vairāk […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultāti 2016.gada pavasarī

    Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi jaunākos Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultātus par 2016.gada pavasara periodu. Saskaņā ar pētījuma rezultātiem pavasarī vismaz viena pētījumā iekļautā preses izdevuma kādu no pēdējiem sešiem numuriem ir lasījuši vai caurskatījuši vidēji 90% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Pavasara pētījumā tika apkopota informācija par 171 drukātā preses izdevuma […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Baltijas mediju reklāmas tirgus pētījums

    Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi informāciju par reklāmas tirgus izaugsmi Baltijā 2015.gadā. Pētījums liecina, ka visās trīs Baltijas valstīs kopā 2015.gada mediju reklāmas tirgus apjoms sasniedza 270,9 miljonus eiro – tas ir par 3,1% vairāk nekā 2014.gadā. Lietuvā 2015. gadā mediju reklāmas tirgus pieauga par 2%, salīdzinot ar 2014.gadu, un sasniedza 101,1 miljonu eiro. Igaunijā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    TV kanālu auditorijas 2016.gada aprīlī

    Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada aprīļa (01/04/2016 – 30/04/2016) TV kanālu auditorijas. Skatītākais TV kanāls aprīlī bija TV3, kuram veltīti 12,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Savukārt trešais skatītākais bija PBK ar 9,4% skatīšanās laika daļu. Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 8,7%, kanālam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    TV kanālu auditorijas 2016. gada martā

    Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada marta (01/03/2016 – 31/03/2016) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls martā bija TV3, kuram veltīti 12,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,3%. Savukārt trešais skatītākais bija PBK ar 8,4% skatīšanās laika daļu. Kanālam LNT veltīti 6,7%, NTV Mir Baltic – […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    TV kanālu auditorijas un programmu TOP40 2015. gadā

    Kanālam LNT veltīti 8,1%, kanālam NTV Mir Baltic – 7,6%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,7%, kanālam TV5 – 4,2%, kanālam 3+ – 3,5% un kanālam REN TV Baltic – 3,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu LTV7 un TV6 katra skatīšanās laika daļa bija 2,7%, Kanāla 2 skatīšanās laika daļa bija 1% un CTC […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Decembra skatītāko TV programmu TOP20 un Jaungada uzrunas

    “Latvijas Valsts prezidenta Raimonda Vējoņa uzruna Jaunajā gadā” kanālā LTV1 ierindojās topa otrajā vietā. To vēroja vidēji 14% jeb 275 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Savukārt kanālā LTV1 pārraidītā “Ministru prezidentes Laimdotas Straujumas uzruna gadu mijā” bija trešā skatītākā programma decembrī. To vēroja vidēji 12,7% jeb 248,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Programmu topa […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    TV kanālu auditorijas 2015. gada decembrī

    Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada decembra (01/12/2015 – 31/12/2015) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šī gada decembrī bija TV3, kura vērošanai veltīti 12,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,2%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,7%. Kanālam NTV […]

    Lasīt tālāk