vides reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Aviokompānija JetBlue pierāda, ka ceļot ir vienkārši

    Ar JetBlue  kredītkartes palīdzību tu spēj lidot ātrāk, nekā iedomājies – tā skan amerikāņu aviokompānijas JetBlue Airways  jaunās kampaņas sauklis. Lai pierādītu to, ka tie nav tikai tukši vārdi, pasaulslavenais zīmols, kas ik reizi izceļas ar iespaidīgām mārketinga kampaņām, Taimskvērā izvietojis unikālu digitālo baneri, kas atspoguļo, cik ilgā laikā garāmgājējs var piedzīvot savu nākamo atvaļinājumu. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols Carlsberg pārsteidz londoniešus ar unikālu šokolādes bāru

    Alus ražotājs Carlsberg  Londonas centrā radījis īstenu šokolādes bāru. Neparastā vides objekta celtniecībā tika ieguldīta tonna saldumu. Zīmols norāda, ka šīs akcijas mērķis ir sasniegt to auditoriju, kuru nav iespējams uzrunāt ar TV kampaņu starpniecību. Turklāt ražotājs vēlas uzrunāt tieši jauniešus, kuri spēj patiesi novērtēt radošu un pat pārsteidzošu pieeju mārketinga aktivitātēm. “Mēs nepārtraukti meklējam arvien […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Londonā “uzplaukst” unikāls reklāmas stends

    Britu reklāmas aģentūras Wildstone  radošā komanda nolēma “atdzīvināt” vides reklāmas stendu, pārvēršot to par auglīgu dārzu. Aģentūra Londonā izvietoja monumentālu interaktīvo ekrānu ozolkoka rāmī, kas pamazām pārtop par pamatni puķu dobēm, kurās bez ziediem un dekoratīviem krūmājiem var atrast arī dārzeņus. Šis vides objekts atspoguļo dzīvās dabas nepieciešamību tik blīvi apdzīvotā pilsētā kā Londona, kā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    X

    Šī noslēpumainā vides reklāma rada patiesu neizpratni par to, ko tad īsti tā reklamē. Ne plakāta teksts, ne arī vizuālais noformējums nenes pilnvērtīgu vēstījumu, atklājot vien to, ka sākusies izpārdošana.

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Unikāla vides reklāma – monumentāls bišu stops

    Lai pierādītu, ka brokastu pārslas Honey Nut Cheerios  tiek ražotas, izmantojot īstu medu, zīmols pārvērta savu vides stendu Floridā par īstenu bišu stopu. Kāds biškopis un viņa 500 000 bites palīdzēja radīt nepieciešamo medus daudzumu un nodot vēstījumu, pārsteidzot ikvienu garāmgājēju. “Medus ir kas vairāk par vienkāršu sastāvdaļu – tā ir svarīgākā Honey Nut Cheerios  […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Apkopotas iespaidīgākās 2015. gada vides reklāmas

    Reklāmas un mārketinga portāls Adweek ir apkopojis aizvadītā gada ievērojamākās vides reklāmas, kas spējušas ienest zīmolus citā dimensijā. Par godu Starptautiskajai sieviešu dienai reklāmas aģentūra WCRS sadarbībā ar brīvprātīgo organizāciju Women’s Aid radīja iespaidīgu digitālo reklāmu, kuras mērķis bija pievērst sabiedrības uzmanību vardarbībai ģimenē. Monumentāls no vardarbības cietušas sievietes portrets tika iezvietots pilsētvidē ar sauki […]

    Lasīt tālāk