Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

TV skatītākais kanāls 2016.gada decembrī – TV3

Lineārās TV kanālu auditorijas 2016.gada decembrī

Skatītākais kanāls pagājušā gada decembrī bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,6%. Otrs skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 9,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Trešais skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 9% no kopējā TV skatīšanās laika, liecina TNS dati.

Kanāla LNT skatīšanās laika daļa bija 7,1%, kanāla NTV Mir Baltic – 6,7%, kanāla RTR Planeta Baltija – 5,5%, kanāla REN TV Baltic – 2,9% un kanāla 3+ – 2,6%. Kanālam TV6 veltīti 2,5%, kanālam LTV7 – 2%, kanālam RīgaTV 24 – 1,3% un Kanālam 2 – 0,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem Nickelodeon, STV un TNT katram veltīti 0,8%, bet kanālam CTC Baltija veltīti 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu 360TV, FOX, Kidzone TV un Re:TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Savukārt kanālu Fox Life un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%. Kanālam Sony Channel veltīti 0,2%, kanālam 1BM – 0,1% un kanālam Sony Turbo – 0,02% no kopējā TV skatīšanās laika. TV skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 4,6%, bet visai pārējai skatīšanai – 27,9% no kopējā TV skatīšanās laika.

31.decembrī skatītākais kanāls bija PBK. Tā skatīšanās laika daļa šajā dienā bija 14,8%. Otrs skatītākais bija kanāls TV3 (10,8%), bet trešais – LTV1 (9%). Kantar TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka pēdējo 10 gadu laikā vecgada dienā PBK kanāls ir bijis skatītākais piecas reizes. Divas reizes – 2012. un 2015.gadā skatītākais bija kanāls RTR Planeta Baltija. LTV1 ir bijis skatītākais divas reizes – 2013. un 2014.gadā, LNT bija skatītākais 2008.gada 31.decembrī.

Decembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 8 minūtes dienā, kas bija par 14 minūtēm vairāk nekā novembrī.