Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Twix sarīko radošu pārbaudījumu, lai atrastu labāko sadarbības partneri

Kampaņa Kreisais Twix un labais Twix

Šokolādes batoniņu ražotājs Twix noorganizēja neparastu atlasi, lai izvēlētos labāko radošo partneri interneta reklāmu izstrādei. Lai radītu interesantāko un efektīvāko konceptu, zīmols uzaicināja dažādu valstu BBDO grupas aģentūras piedalīties sacensībā.

Aģentūrām tika dots uzdevums izstrādāt konceptu un realizēt reklāmas video kampaņas Kreisais Twix un labais Twix ietvaros. Uzdevumu sarežģīja tas, ka rullītis tika vērtēts Trueview formātā, kas ļauj izlaist reklāmu pēc piecu sekunžu atskaņošanas. Uzdevuma izpildei tika dota viena diena un piedāvāta studija, kas aprīkota ar nepieciešamo video filmēšanas un montāžas aparatūru.

Konkursā piedalījās BBDO grupas aģentūras no Brazīlijas, Kolumbijas, Francijas, Vācijas, Lielbritānijas un ASV.

Gatavie reklāmas rullīši tika testēti vietnē YouTube Lielbritānijas, Nīderlandes un ASV lietotāju vidū. Par pašu skatītāko video kļuva Lielbritānijas aģentūras AMV BBDO veikums.

Foto: Mae Chevrette/https://www.flickr.com/photos/maechevrette//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/

Komentāri